Riidan haastamista
Kun minä alan puhumaan omista tarpeistani ja siitä miten minä haluaisin, että miten joku asia tehtäisiin meidän taloudessa. Oli sitten kyse remontista, vapaa-ajan vietosta tms. Miehen mielestä minä haastan riitaa.
Joten minä annan asioiden vaan mennä, en edes jaksa esittää mielipiteitäni kun tiedän, että hän on erimieltä.
Meillä ei sii keskustella.
Kommentit (2)
sinun pitäisi pystyä ilmaisemaan miten ei miksi. Miten päästäisiin sellaiseen tulokseen että sinulla olisi hyvä olla.
Mulle tulis helpottunut olo jos tuo remontti saataisiin jollain järkevällä aikataululla valmiiksi. Kun remontti saadaan valmiiksi pystyisin keskittymään muihin hommiin. Miten sun mielestä pitäisi tehdä että asia saataisiin hoidetuksi....
Esitätkö asian väärällä hetkellä ? Miehelläni oli tapana aina kysellä seuraavan päivän suunnitelmista kun odotteli ruokaa. Minä värkkäsin kahta tai kolmea erilaista ruokaa allergiselle perheellemme ja en kyennyt sillähetkellä juttelemaan seuraavan päivän suunnitelmista kun piti miettiä tarkkana mitä jauhoja, rasvoja ym mihinkin keitoksene kuuluu laittaa. Piti oikein "rautalangasta" vääntää että vaikka hänellä on silloin aikaa ajatella jutella niin minulla ei.