Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvät kuukautisoireet, silti plussa?

Vierailija
06.07.2011 |

Joo, mä inhoan yleensä näitä "voinko silti olla raskaana"-aloituksia, kun kukaan teistä täällä ei kuitenkaan ole raskaustesti :D

Mua silti mietityttää, kun mulla on yleensä ihan kellontarkka kierto. 28 päivää, vuoto on alkanut viimeiset 3 vuotta joka kerta klo 12-14. Poikkeuksetta.

Mulla oikeastaan ainoa kuukautisoire on (ala)selän särky, en siis tiedäkkään mistään "menkka-juilinnasta", mikä voisikin olla raskausoire.

No, meillä on toisen lapsen yritys käynnissä, ja menkat on, wow, 6 tuntia myöhässä ( :DDD )joka ei tietenkään tarkoita mitään. Mutta voiko tällainen menkkoihin niin selvästi rinnastettava selkäsärky, jota on aina ainoastaan vain kp1-päivänä, tulla, vaikka olisikin raskaana? Onko ketään? Tosiaan, jos oireet olisi niitä juilintoja, niin tietäisin toki itsekkin, että voi yhtähyvin merkata raskautta, mutta jotenkin en voisi uskoa, että se selkään ottaisi, juuri niinkun menkkojen alussa.

Mun tekis taas mieli deletoida koko alotus, kun mua hävettää ja naurattaa itsekkin tämä :D Mutta menköön nyt.!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva etta tallainenkin ketju loytyi

On ollut jo 8pv tosi kuukautisolo ja alavatsassa jullii kunnolla paivat ja yot

Tossa viikko sitten testailin ja negaa naytti silloin

Ei tietoakaan vuodosta vielakaan ja siksi

kysynkin et kannattaako testailla uudelleen vaiko ootanko nyt vaan niita kuukautisia

Vierailija
2/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin monta viikkoa plussaamisen jälkeen, että kuukautiset alkaa, vaan eivät alkaneet onneksi. :) Eli voi ihan hyvin liittyä myös alkaneeseen raskauteen. Toivotan kovasti onnea matkaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä en edes miettis, jos mun tavalliset kuukautisoireet olis juurikin mahanjuilintaa yms, mitä aika monellekkin vissiin tulee alkuraskaudessa, vaankun mulla on tosiaan se selkäsärky ainoa, ja sitä on nyt. Kokopäivän olen ihan varma ollut, että menkat alkaa, kun se kp1 olis tänään, mutta ei..

t: ap

Vierailija
4/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän raskauden alkuvaiheessa oottelin menkooja juilinnan perusteella, mutta ei ne niitä ollutkaan =)

Vierailija
5/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan vaikea uskoa, että "alkuraskauden oireena" voisi olla tollanen selkäsärky, eihän se pieni alkio vaikuta lähelläkään selkää :D

Ja tosiaan varsinkin kun se särky tuli samaan aikaan kun niissäkin kierroissa, kun kuukautiset on alkaneet oikeaan aikaan. Nyt vaan ne lähes tunnin tarkkaan tulevat kuukautiset puuttuu :D

Vierailija
6/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat vaan jäi tulematta vaikka niitä koko ajan odotti koska oireet oli niin selviä.

Vierailija
7/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä, vastaajat 4 ja 6, nämä menkkaoireet siis olleet nimenomaan selkäsärkyä, vai mahassa tapahtuvaa juilintaa? :)

Ouch, tässähän alkaa toiveet nousta!

Vierailija
8/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikissa raskauksissa ollut aina sellainen tunne että kuukautiset alkaa ihan kohta. Eli jomotusta selässä ja vatsassa.

Vierailija
9/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisin, mulla vaan ei oo sellasta nyt, kun en tänään ostanut kun oli niitä menkkasärkyjä, niin ajattelin että on turhaa. Nyt vasta myöhemmin on toiveet ja epäilykset noussu, kun ei ole vuoto alkanut.

Huomenna mennään Puuhamaahan niin ei huomennakaan saa testiä, pitänee siis perjantaille odotella.

Vierailija
10/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä, vastaajat 4 ja 6, nämä menkkaoireet siis olleet nimenomaan selkäsärkyä, vai mahassa tapahtuvaa juilintaa? :)

Ouch, tässähän alkaa toiveet nousta!

Monta kertaa menin vessaan aivan varmana että nyt ne on alkaneet, mutta poissa pysyivät.

6

Vierailija
11/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden ensimmäinen merkki oli "ihan juuri kohta alkavat kuukautiset"-oireet. Oireet jatkuivat vuorokauden sitten tein testin, joka siis näytti plussaa.

Vierailija
12/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raivoissani, kun menkat eivät vaan alkaneet. Oli juhannus, ja mökkioloissa oli ärsyttävää odottaa, milloin tulva alkaa.

Vierailija
13/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisi niiin ihana kuulla näitä :) Tai lukea.

Sekin on muuten jännä, että mitään oireita ei ole koko kierron aikana ollut, mutta ne alkoivat kuitenkin suht samoihin aikoihin, kun menkkaoireet normaalistikkin.

Vierailija
14/14 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten selvät kuukautisoireet, olin tosi ärtyisä, päätä särki (päätä särkee aina päivän verran ennen kuukautisia ja päivän kuukautisten alkamisen jälkeen).

Toissapäivänä tuli pientä tuhruvuotoa, jolla kuukautiseni aina alkaa. Tuhrua tulee yleensä päivän verran. Maha on turvonnut ja rintoja vihloo. Nämäkin selviä kuukautisoireita.

Tuhruvuoto loppui eilen, kuukautiset eivät alkaneet, päänsärky on loppunut, mutta vatsa on edelleen turvoksissa ja rintoja nippailee. KP 33 menossa, normaali kierto on 30-34 välillä.

Normaalisti en vielä kiirehtisi testin kanssa, mutta koska viikonloppuna on yhdet juhlat, jossa todennäköisesti ottaisin ainakin muutaman lasillisen, niin kai se testi on hyvä tehdä viimeistään huomenna, jos kuukautiset eivät ala ennen sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan