Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pihassa on uima-allas, miten se täytyy

Vierailija
06.07.2011 |

suojata/ aidata, että ei saa syytettä, jos naapurin kakarat hukkuvat siihen.

Siis kun ovat siellä olman valvontaa, vaikkapa jos olen käymässä kaupassa enkä tiedä että pihallenio on lapsia mennyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidänkään naapuri ole suojannut vaikka meillä pieniä lapsia. Et sinä mitään syytettä saa, jos luvatta sun pihalles tulevat.

Vierailija
2/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois altaalta edes piikkilanka-aidalla...

Ja ovat muuten siellä vaikka oltaisiin itse esim mummolassa.

T. ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois altaalta edes piikkilanka-aidalla... Ja ovat muuten siellä vaikka oltaisiin itse esim mummolassa. T. ei ap

ei toisten pihalle ole mitään asiaa muuten kuin kutsuttaessa.

Vierailija
4/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaisko puhua tästä pentujen vanhemmille?

Vai vasta sitten kun joku on hukkunut.

Ei kenenkään siitä tarvi loukkaantua, jos kerrot ettet tykkää kutsumattomista vieraista.

Jos meillä olisi allas, ei tasan tarkkaa siinä uisi kukaan kutsumaton. Ihan omaa tyhmyyttä antaa tuollaisen tapahtua.

Vierailija
5/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonokäytöksisiä. Itse mietin joskus vastaavaa, että saanko mä syytteen jos telkeän naapurin lapsen meille sisälle. Lapsi tuli siis sisälle omia aikojaan, kun ovet ei olleet lukossa ja useinkaan en tiennyt hänen meillä olevan kunnes käveli vastaan. Kerrankin olimme lähdössä päiväksi retkelle ja laitoin ovet lukkoon ja huutelin omani pihalta matkaan. satuin lopuksi kurkaamaan sisälle ikkunasta ja siellähän tämä naapurin 3v leikki. Tuskin olisi saanut ovea itse auki.

Vierailija
6/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on allas.

Ja meille saa tulla vain vanhempien luvalla uimaan ja vain uimataitoiset.

Muuten on oltava oma vahti mukana.

Mutta tiedän, että ainakin nuo pienemmät ovat meillä käyneet , koska toinen naapuri oli nähnyt heidät.

Kyseessä tosi pienet, uimataidottomat lapset.

Kerroin tapahtuneesta lapsien vanhemmille, mutta he kielsivät näin tapahtuneen.

Toisen naapurin näkemistä en tietysti voi varmaksi todeta, mutta hän ei ole sen tyyppinen että valehtelisi asiasta. Asiallinen tyyppi.

Nyt kävi mielessä, että kun lähdetään mummolaan moneksi päiväksi, onko vastassa raatoja altaassa kun palataan kotiin.

Vierailija
7/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää että tietävät teillä olevan altaan.

Vierailija
8/8 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietysti toivo kenellekään pahaa, mutta minusta olisi todella väärin, jos meidän täytyisi altaasta luopua sen vuoksi, että naapureita ei huvita pitää lapsiaan meidän pihalta pois.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän