Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään enää kuparikierukkaa?

Vierailija
05.07.2011 |

Mulla on kerran ollut, ja toimi hyvin. Sitten gynekologini sai mut suostumaan hormonikierukkaan (kuparinen on kuulemma ihan museokamaa), mutta otatin sen pois 6 kk jälkeen. Seksihalut katos kokonaan, mut lekuri ei uskonut että mirena voi olla siihen syy.

Nyt pitäis taas ehkäistä, mut onko kuparikierukka tosiaan museotavaraa? En ainakaan samalle gynelle enää mene.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon laittoi YTHS:n gynekologi eikä millään tavoin kyseenalaistanut ehkäisymenetelmän valintaa.

Vierailija
2/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii loistavasti, hormonimetodit eivät sovi alkuunkaan. Viva kupari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit eivät sovi. Kolme ensimmäistä kuukautta sattui ja vuoto oli kovaa, nyt ei mitään ongelmaa.

Suosittelen!

Vierailija
4/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua.

Vierailija
5/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin kuparikierukasta huolimatta raskaaksi. Menkatkin oli kivuliaita ja todella runsaita.

Vierailija
6/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, jolla on. Ihanan vaivaton ja seksihalut huomattavasti suuremmat kuin pillereitä syödessä.

Vierailija
7/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hormoneja en halua. Eikä gyne millään tavalla moittinut valintaani.

Vierailija
8/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kuparikierukan, jos ei mies suostu vasektomiaan.

Minkä h-tin takia jotkut gynet "pakottaa" ottamaan hormonikierukan? Silloin en tienny mitä sivuvaikutuksia sillä on. EN HALUA enää mitään hormoneja!!!

Vierailija
9/9 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ilmoitin heti synnytyksen jälkeen että haluan kuparikierukan, mutta neuvolalääkäri suositteli mieluummin nimipillereitä, heti kun aloin niitä syödä alkoi jatkuva vuoto. Vaadin kuparikierukan ja siihen olen ollut tyytyväinen. Ennen raskautta söin normipillereitä ja niistä halut katosi. Enää en hormoneihin koske.