Meidän lähikaupan kassa ärsyttääääääää. Raisttava muija. ov
Eli siis meidän lähikaupassa on yks kassa täti, jota kaikki välttää kuin ruttoa. SYYSTÄ ETTÄ:
-Kyseinen eukko vetää niitä ostoksia hiton hitaasti ja kaikki pakkaukset pitää tutkia tarkkaan.
-Vetää toistenkin ostoksia, VAIKKA välissä on se kapula ja edessä oleva ostaja sanoo selvästi, että tämä maito on vielä mun tms. JA takana oleva ostaja sanoo, että tuo mehu on mun tms. Eli rupeaa vetämään niitä takana olevan ostajan tavaroita eikä edes pyydä anteeksi mokaansa tms. Eikä muuten auta sekään, että takana oleva ostaja "vetää" omia ostoksiaan vähän taakse päin eli ostoksien väliin jää selvä aukko + se kapula tietty.
-Täti ei huomioi "punaisia" lappuja eli ottaa koko hinnat kaikista. Esim. itse ostin kerran kasan punaisen merkin lihoja pakkaseen ja täti yritti veloittaa oikean hinnan. Huomautin asiasta (tyyliin, summanhan pitäisi olla 10 euroa eikä 20 euroa, huomioithan nuo punaiset laput?) ja muija vaan vinkui, että onpas se nyt niiiiiin tarkkaa! Sama tilanna takana olevalla miehellä, joka osti maitoa ja jotain muutakin ja hänkin olisi joutunut maksamaan tuplahinnan ostoksista. Onneksi itse huomasi myös asian ja huomautti asiasta.
-Jos joku tulee sossun maksulappu kourassa kassalle, täti kajeltaa toiselle kassalle niin, että se maitohyllyllä oleva puolikuuro pappakin kuulee; "Maija" mites tässä nyt piti tehdä, kun tällä on tää SOSSUN MAKSULAPPU???? Muut kassat menevät vaivihkaa kysymään viereiseltä kassalta tai ihan normi äänellä kysyvät toiseltä kassalta, että hei, viittitkö neuvoo, että mitä tässä pitääkään tehdä?
-Vetelee ostoksia tuplasti (esim. ostat kolme maitopurkkia ja tuo yrittää veloittaa kuudesta tms.) tai sitten jättää jotain vetelemettä. Jos mä jouduin tuon kassalle (esim. muuta ei ole kassalla tai toiseen kassaan on pidempi jono ja mulla on kiire johonkin), niin tarkastan kyllä heti kassalla sen kuitin (ja niin tekee kyllä kaikki muutkin, olen huomannut).
-Jos satut jonottamaan postin tiskille (posti on siis lähikaupan sisällä), niin tuo eukko antaa odottaa vaikka kymmenen minuuttia eikä "kuule", vaikka sanoisi, että hei, mulla olisi pikkaisen kiire tai tämä paketti pitäisi saada vielä tänään matkaan tms. Eli täti siis palvelee vaan kassalle tulevia asiakkaita, vaikka postin kassalla oleva henkilö olisi ennen heitä. En tarkoita sitä, että HETI pitäisi tulla palvelemaan, esim. sua ennen siinä kassajonossa on vaikkapa 5 asiakasta, niin totta kai he on ennen sua, mutta jos niiden viiden jälkeen tulleita asiakkaita palvellaan ennen sua, niin..
Mistä tällaisestä eukosta voi valittaa?
Tänään taas meinasi palaa käämit. Ei muuta kassaa kuin tuo.
Ensin tuo meinasi maksattaa takana olevan papan kahvin ja pullat mulla, pappa sanoi selvästi, että ne on hänen ja itse sanoin, että se vessapaperi on vielä mun.
Sitten muija meinasi veloittaa vaippapaketin kahdesti ja kun huomautin asiasta, mitään anteeksi pyyntöä ei tule.
Kommentit (5)
että sinulla on oikeus saada ne punalappuiset tuotteet ilmaiseksi, jos lappuja ei ole huomioitu? Eiköhän kassa pikkuhiljaa opi, kun joutuu tekemään extratyötä ja antamaan aina tuotteita ilmaiseksi (varsinkin ruuhkatilanteissa!). Tai ainakin joutuu myymälävastaajan puhutteluun! Myymälävastaavalle voi muutenkin antaa palautetta, mutta kannattaa olla oikeasti pohjaa valituksella, muuten saa vain hankalan asiakkaan leiman...
Muut kassat eivät ole ikinä tehneet tuollaisia virheitä (siis ala veloittamaan toisten ostoksia jne.), heille näyttää olevan itsestään selvää, että kapulan toisella puolella olevat ostokset on takana olevan ostajan. Joskus tietty kysyvät, jos kapula on mennyt vinoon ja joku tavara on sillä rajalla, että voisi kuulua kummalle tahansa.
että sinulla on oikeus saada ne punalappuiset tuotteet ilmaiseksi, jos lappuja ei ole huomioitu?
Sehän riippuu ihan kaupasta.
ois itse kauppiaan rouva kassana?
yrittää saada enemmän myyntivoittoa tuplahinta-jutuillaan?
ois itse kauppiaan rouva kassana? yrittää saada enemmän myyntivoittoa tuplahinta-jutuillaan?
Mutta rasittava täti, ei voi muuta sanoa.
että sinulla on oikeus saada ne punalappuiset tuotteet ilmaiseksi, jos lappuja ei ole huomioitu?
Eiköhän kassa pikkuhiljaa opi, kun joutuu tekemään extratyötä ja antamaan aina tuotteita ilmaiseksi (varsinkin ruuhkatilanteissa!). Tai ainakin joutuu myymälävastaajan puhutteluun!
Myymälävastaavalle voi muutenkin antaa palautetta, mutta kannattaa olla oikeasti pohjaa valituksella, muuten saa vain hankalan asiakkaan leiman...