Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska VALIOLTA tulee lisäaineettomia jogurtteja?

Vierailija
04.07.2011 |

Veikkauksia? Kuinka pian seuraa edelläkävijöitä vai jättääkö kokonaan kasvavan kuluttajaryhmän toiveet kuulematta?

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aspartaamia eikä siitä varoiteta ollenkaan! Toki se lukee pienellä siellä luettelossa, mutta pitäisi lukea isolla, ettei vahingossa ostaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineeton: itse tehtyä hilloa, marjoja, sokeria jne. Helppoa ja hyvää.

Vierailija
5/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut sinne useita palautteita, että en halua mitään manipuloituja kermoja ja muita tuotteita, se on epäeettistä ja epäekologista eikä sopivaa tälle meidän tuhansia vuosia vanhalle geeni/ruokaperimälle. sitten itketään, että on kaikenlaisia "allergioita" ja tuotteisiin tungetaan vaikka mitä (ja käsiteltyä kaikki tyynni). joo.

Vierailija
6/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

Joko niihin pitää laittaa vähän sakeutus-tai stabilointiainetta tai sitten jätetään ihan liruksi -> ei kelpaa.

joko pitää laittaa säilöntäainetta että säilyy tai sitten laitetaan niin pirusti sokeria että säilyy, mutta sekään ei kelpaa kellekään. Kolmas vaihtoehto on laskea pH:ta rajusti, jotta säilyy, mutta eipä niitäkään kukaan syö.

Vierailija
7/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homasin mainoksesta. Pitää kokeilla kun ei nuo Vanhasen mainostamat keskustalaisen yrityksen tuotteet iske.

Vierailija
8/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausta itse

Lisäaineeton: itse tehtyä hilloa, marjoja, sokeria jne. Helppoa ja hyvää.

Teen välillä itsekin. Yleensä kyllä suosin muiden valmistajien jogurtteja. Heiltä kun saa lisäaineettomia maustettuja jogurtteja. Huvittaa vain Valion ylimielisyys ja sillä kuralla (jota jogurtiksi kutsutaan) rahastaminen. Marjaa on nipin napin muutama prosentti, että saa kuvan laittaa purkin kylkeen. Maku ja koostumus lisäaineista.

Vierailija
9/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustetusta ja ei-niin-makeasta jogurtista.

Ingmannilla oli ennen sellaista mustikajogurttia, ja se olin ihanaa!

Vierailija
10/19 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä ostanu maustamatonta luomujugurttia ja maustanut sen itse, mutta lapsille se ei kelpaa. helpompaa ja nopeampaa olis muutenkin ostaa valmiita purkkeja edes toisinaan. Joskus olen ostanut Arlan luomujugurtteja , mutta vaihtelun vuoksi olis kiva olla jotain muutakin. Lisäaineettomuus on tietenkin vain hyvästä.

Harmittaa, kun tuotteissa mainostetaan aina "ei lisättyä sokeria", mutta jätetään mainitsematta se tärkein eli se, että makeus on tuotettu jollain muulla (pahemmalla) aineella. Tosi tarkkana saa olla. Mielestäni elintarviketeollisuudelle tulisi asettaa ohjeistus niin, tä lisäaineet pitää merkitä. Ja ne lee olla isolla präntättynä tuotteiden etiketteihin näkyville paikoille. Se sokeri luonnontuotteena on mielestäni pienempi paha. Uusimpien tutkimustulosten mukaan kaikki makea (vaikka makeus olisi tuotettu lisäaineillakin) vaikuttaa kehossa samoin, riittä että makeuden maistaa niin alkaa insuliinin eritys jne...

Vierailija
11/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meilä tosiaan maustetaan kyllä itse maustamaton jogurtti yleensä mutta evääksi ostaisin mielelläni lapselle ja miksei joskus itsellekin valmiiksi maustettua. Meillä ainakin lapsi syö jogurttia useimmiten välipalalla ja välipala me syödään lähes joka päivä joko kesäisin ulkona tai talvisin jossakin leikkipuistojen tmv. sisäriennoissa. Varmasti saisi pyytää tosi suolaista hintaa vallankin luomujogurtista, jossa olisi runsaasti esimerkiksi marjoja. Ostajakuntaa varmasti löytyisi. Meillä ostetaan paljon yosaa kun niissä on hyviä vaihtoehtoja näitä sokeroituja ja lisäainejogurtteja en osta koskaan.

Tuota lurujogurttijuttuakaan en oikein ymmärrä. Onhan esim. noi turkkilaiset jogurtit usein kaikkea muuta kuin lurua vaikkei niissä olisi lisäaineita (vai eikö niitä sitten merkitä selosteeseen ollenkaan?) Mua ei ainakaan haittaa vaikka jogurtti olisi melko rasvainenkin, lapseni on hoikka niin olisi varaa saada vähän ekstrakaloreita välillä. Lisäksi valion maustamaton luomujogurtti on mielestäni tosi hyvää koostumukseltaan ei mielestäni mitään liian lurua. Mutta nämähän on toki makuasioita.

Mun on monta kertaa pitänyt antaa Valiolle palautetta mutta en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
12/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta, että toivoisin vähän väheämmän sokeria sisältäviä jugurtteja.

Vastaukseksi tuli jotain ihan diipadaapaa, tyyliin kiitos palautteesta, mutta ei ole mahdollista/kysyntää/kiinnostusta, ja osta makeutusaineella makeutettuja, jos et halua sokeria.

En voi uskoa, että kuluttajat todellakin haluavat vain ällömakeita tuotteita.

Vierailija
13/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää päästä vetään jotain jukurtteja. Täysin turha elintarvike. Syöttekö sitä missä yhteydessä? Juhlaruokaa ilmeisesti

Vierailija
14/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Vierailija
15/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlistä maustamatonta jugurtti, on muuten varmaan jopa 2€ halvempaa kun muiden, vauvojen marjasoseet käy hyvin mausteeksi ja voi vaihdella helposti millä maustaa. Järkkyjä sokerilitkuja noi valmiiksi maustetut jugurtit.

Vierailija
16/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Valion tuotteissa niitä pitää olla tai menee pilalle?

Vierailija
17/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustetut on pikkusen sellainen no-can-do-juttu

Valitettavasti.

Joko niihin pitää laittaa vähän sakeutus-tai stabilointiainetta tai sitten jätetään ihan liruksi -> ei kelpaa.

joko pitää laittaa säilöntäainetta että säilyy tai sitten laitetaan niin pirusti sokeria että säilyy, mutta sekään ei kelpaa kellekään. Kolmas vaihtoehto on laskea pH:ta rajusti, jotta säilyy, mutta eipä niitäkään kukaan syö.

Millä ilveellä muut valmistajat sen sitten tekevät? Miten ihmeessä ikinä aikaisemmin on pystytty tekemään jogurttia kun lisäaineita oltu vielä keksittykään? :D

ap

Vierailija
18/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta, että toivoisin vähän väheämmän sokeria sisältäviä jugurtteja.

Vastaukseksi tuli jotain ihan diipadaapaa, tyyliin kiitos palautteesta, mutta ei ole mahdollista/kysyntää/kiinnostusta, ja osta makeutusaineella makeutettuja, jos et halua sokeria.

En voi uskoa, että kuluttajat todellakin haluavat vain ällömakeita tuotteita.

Mäkin olen laittanut toiveen lisäaineettomasta maustetusta jogurtista ja vastaus oli kanssa todellakin diipadaapaa. Vastaus kuului, että onhan meillä -> linkki tuotteisiin ja kun tsekkasin, ko uutuuksissa oli jotain viisi lisäainetta! Näin Valio kuuntelee kuluttajia :)

ap

Vierailija
19/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen todella tätä jogurttitarjontaa. Ällömakeaa lisäainepaskaa.

Olen ratkaissut asian niin, että ostan esim. maustettua luomujogurttia ja jatkan sitä itse esim. rahkalla ja tai turkkilaisella jogurtilla, jolloin siitä tulee paitsi vähemmän makeaa, myös paksumpaa ja parempaa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme