Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu meininki poliisilta!

Vierailija
04.07.2011 |

Seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa, joka paljastui pahemman luokan narsistiksi. Jätin hänet mutta eihän hänen kaltaisistaan pääse noin vain eroon. Hän päätti, ettei häntä jätetä noin vain ja tuli oven läpi luokseni kertomaan asian. Lapseni eivät onneksi olleet kotona silloin. Soitin poliisit koska pelkäsin häntä ja hän alkoi riehumaan kotonani ja rikkoi tavaroita. Poliisit hakivat miehen pois ja kielsivät tulla enää ikinä lähelleni. Mutta kas, nyt tuli kirje kotiin, ja poliisit olivat tehneet musta lastensuojelu ilmoituksen! Soitin ja kysyin MIKSI? Minä soitin poliisit suojellakseni itseäni hullulta mieheltä, niin käykin niin että nyt minä olen vaaraksi lapsilleni. Upeaa toimintaa. En enää ikinä soita poliiseja, vaikka mikä olisi, sillä siitä kärsiikin näköjään vain itse!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa ilmoituksesta on sinulle hyötyä. Kannattaa hankkia turvakielto ja lastensuoljeulperustein saanet uuden asunnon

Vierailija
2/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että kun saat tiedoksesi, että lastensuojeluilmoitus on tehty, niin lukeeko siinä syy? Kysyn, koska en tiedä näistä asioista mitään. Tuli vaan mieleen, että jos ilmoitus on tehty miehen vuoksi? Onhan hän ilmeisesti vaaraksi myös lapsille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain, että nyt minä olen syypää kaikkeen ja minulta viedään lapset suurinpiirtein pois. Lapseni eivät edes tienneet seurustelustani sillä en ihan äkkiä lapsille esittele ketään. Minä en halua muuttaa, meillä on upea asunto, upealla paikalla ja muutenkin elämme normaalia elämää. Emme ilmeisesti enää tämän jälkeen. Ei olisi pitänyt soittaa poliisia, nyt sitten olen nesteessä :(((

Vierailija
4/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poliisit joutuvat käymään asunnossa.

Vierailija
5/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus tehdään aina, kun poliisit joutuvat käymään asunnossa.

Mustakin sulla on väärä suhtautuminen asiaan. Aina perheväkivalta tilanteessa tehdään lastensuojeluilmoitus ja ihan aiheesta. Sen ilmoituksen ei ole tarkoitus vahingoittaa sinua tai lapsiasi vaan auttaa teitä.

Vierailija
6/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poliisi tulee paikalle? Ei kun poliisi käy kotona syystä taikka toisesta. Meilläkin kävi poliisi, kun ulko-ovellemme oli ilmestynyt tuntematon, loukkaantunut dementikkomummo aamuyöllä ja hätäkeskus lähetti jostakin syystä ambulanssin sijasta poliisin. No, poliisi hälytti ambulanssin. Eikä ls-ilmoitusta onneksi tehty ;)

Vierailija
7/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla ole mitään hätää enään. Nyt vaan haet lähestymiskiellon miehelle. Lastensuojeluun nyt vaan on pakko ilmoittaa jos on uhka perheessä, niinkuin ex miehes on.

Vierailija
8/8 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen onko lasten turvallista asua sinun kanssasi sen miehen takia. Vika ei ole sinun.

Ls myös haluaa varmistuksen siitä ettei tämä mies ole koskaan käynyt käsiksi lapsiin ja ettei lapsilla ole traumoja hänestä tms.

Vaikka lapset eivät ole koskaan mietä nähneet, ls haluaa varmistuksen.

Sulla ei ole mitään hätää niin kauan kun olet omalta puoleltasi lasten suhteen tehnyt kaiken oikein. Toivottavasti saat tulevaisuudessa elää rauhassa ilman narsistimiestä!