Sisunaiset 4.7.11
Se ois plikat Heinäkuu jo kovassa vauhdissa :)!
Avaan nyt pinon meille, kun Minlee lomailee ja koitan taas viikonlopun juhlinnan jälkeen pitää tiukkaa linjaa päällänsä, mutta lomaviikko on menoillaan niin tiukka linja on astetta vaikeempaa mitä työviikkoina..yritetään nyt kumminkin :)!
Kovasti tsemppiä kaikille viikkoon!!
köris
Kommentit (21)
Ihan vaan ajattelin Leidin kirjoituksen luettuani tulla tsemppaamaan! Eli kovasti sisua sulle, Leidi, uuteen alkuun!
Itselleni kesä on aina ollut haasteellista tai suorastaan mahdotonta painonpudotuksen kannalta. Näin silti, vaikken makkarasta, siideristä tai oluesta välitäkään. Enkä jäätelöäkään päivittäin nautiskele.
Mutta jatketaan harjoituksia!
Täälläpä sitä taustaillaan :D Kiirettä pitää, kesänvietossa! Jos nämä pinot näin hiljaisia ovat, en pane pahakseni vaikka kaksikin viikkoa samaan kirjoitetaan.
Punnitsen itseni sunnuntaina (ja ilmoittelen tänne), mutta teenpä nyt kun kerran kirjauduin vähän omaa väliaikaseurantaa ..
lähtöpäino (29.3.) 75kg // väliaikatilanne (3.7.) 65,2kg
Tavoite (14.8.) 64kg // tilanne tänään ???kg
Eli punnitsematta vielä, tulkoon sunnuntai sellaisena kuin on.
Tsempit kovasti Körömölli, Leidi ja Pihlajanmarja sekä tietysti kaikki muut kesän kiusaamat :) Ihana, että on neljä vuodenaikaa, mutta kyllä niistä kaikista jotain kurjaakin löytyy.. Toisista enemmän ja toisista vähemmän, toisista itsestään ja toisista lieveilmiöistä!
Taidanpa lähteä lasten allasta täyttämään, tänään onkin polskintailmat luvassa. Sunnuntaihin, siskot!
Juu, tulosta ensin. Laitan nuo tiistain lukemat, kun niin on tullu ennenki tehtyä (ja tänään painoin pari sataa grammaa enemmän, heh). Eli 74,5 kg, kilo tippui viikossa. Juhannusläskit on sitte lähteny. Ja tästä sitte vaan alaspäin... Onhan tämä kesällä laihdutus hankalaa, mutta minusta kesällä on mukavempi liikkua, kun syksyn ja talven pimeydessä, kun meillä ei oo ku tuo vilkasliikenteinen maantie vieressä. Kesällä pääsee pyörällä vähä kauempana oleville sivuteillekin. Ja oon nyt päässy aika hyvin pyöräileen, kun pappa on monesti ollu tytön kans leikkimissä sen ajan.
Paljon tsemppiä ja sisua kaikille!
Hieno pudotus, horsmankukka! Onnea!
Voi, pyöräily olisikin mukavaa.. ehkä ensi kesänä, kun esikoinen sinkuttaa itse, ottaisin oman pyörän taas käyttöön? Kakkoselle istuin kyytiin ja menoksi! Tämä kesä mennään rataslinjalla, toinen aikuinen tuuppaamassa esikoisen pyörää eteenpäin.. Eli vauhti ei päätä huimaa :D
Vaa'alla tuli käytyä, ja kesäkilo keveni minullakin! Tätä menoa mun pitää muuttaa elokuun tavoitetta.. Ei TODELLA haittaa! :D! Vaikea on vaan välillä uskoa, että paino vieläkin putoaa humahduksina. Tai no - nyt kun sen sanoin ääneen, se varmaan loppuu tähän.
lähtöpaino (29.3.) 75kg // väliaikatilanne (3.7.) 65,2kg
Tavoite (14.8.) 64kg // tilanne tänään 64,2kg
Lämmintä kesää ja keveitä askeleita, Sisuttaret!
Voi että tuntui kivalta lukea tsemppausviestejä!!!
Ootte te Sisuttaret aika upeeta porukkaa!!
Mä en nyt uskalla antaa mitään virallista lukemaa, kun perjantaina se oli 85.5 (josta olin ihan "JEEE!"), lauantaina se oli jotain 86.7, su 87.7, ja ma 88.7. Että niinku reilu kolme kiloo kolmessa päivässä??
Joko mun vaaka on rikki, tai sitten mun kroppa on... Meinaan nyt käydä joka päivä puntaroimassa, ja kirjoitan lukemat ylös, eihän tästä muuten ota mitään tolkkua!
Mutta sen varran positiivista, että oon tehnyt jotain liikuntaa joka päivä! Jee!!
Perjantaista eteenpäin siis oli
85.5
86.7
87.7
88.7
ja sitten seuraavat:
86.7
87.1
Jännä kyllä miten paino heittelee kuin vuoristoradassa! Nyt mua alko ihan tosissaan kiinnostamaan miten paljon mä oikein heittelehdin viikon aikana... ylensä on hyvä, jos kerran viikossa muistan punnita itseni; nyt se on joka aamu mielessä!
Joo, mun paino tosiaan menee alaspäin koko ajan :). No, välillä voi olla jonakin päivänä vähän nousua, mutta jos vertaa viikon takaiseen, niin laskusuunnassa on. Tiistain paino oli 74,1, eli viikossa pudotusta 400 g. Tänä aamuna painan 73,7. Aika hyvin, kun tytön synttärit vietettiin keskiviikkona ja tietenkin tuli syötyä vähän vaikka mitä. Mutta näköjään onnistuin kohtuuden pitämään, kun ei tullu mitään hullua nousua.
Leidi: Mullakin vaihtelee paino päivästä toiseen välillä paljonkin. Vastakin oli yhessä välissä kilon lasku edelliseen päivään ja seuraavana sitten nousi 700 g.
Tsemppiä kaikille!
Horsmankukka on nyt sitten pudotusputkessa, hienoa! Eikö ole riemastuttava olo, kun peräkkäisinä päivinä näkyy vaa'alla aina vaan pienempiä lukuja? Väkisin vetää suuta hymyyn :D Onnea!
Leidillä on kyllä melkoiset heittelyt aamupainossa! Oletko vielä seurannut, onko näkyvissä muutosta jompaankumpaan suuntaan vai heitteleekö edelleen ihan sattumanvaraisen oloisesti? Tosi kurjia tuollaiset isoja määriä heittävät tulokset, etenkin nousu tietysti.. Mutta jos se nopeasti tulee, ehkä se myös nopeasti lähtee? Siis jos kyseessä on elimistön nesteturvotus tai suoliston täytettä tai jotain.. Tsemppiä, uskotaan ja toivotaan ja luotetaan siihen, että alaspäin on seuraava suunta!
Oma suunta sitten nytkähti parisataa grammaa ylöspäin :( No, paljosta ei siis ole kyse, ja oikeastaanhan tämä on oman painonpudotusurakkani eka nousu, että en nyt ihan maatani myy.. Vaikka harmittaa se silti. Ehkäpä ensi viikolla (kun olen taas tutuissa kotikuvioissa) homma taas etenee siihen tavoiteltuun suuntaan? Toivottavasti, toivottavasti.
Hei jäi muuten aiemmin jo kertomatta, että se (olikosenytsitten) toukokuussa aloitettu herkkulakko pitää yhä! Myönnän, että olen ostanut kotiinkin jo esim. jäätelötuuttipaketin ja vierasvarapullaa, mutta nyt ostaminen ei ole tarkoittanut syömistä - eli lapsille ja vieraille (ja miehelleni) nuo ovat menneet, itse olen tainnut koko kesänä tähän mennessä syödä 2 puikkojäätelöä. Eikä tee mielikään! Aika hyvin pullahiireltä, eikö? Ja se sokerin käyttö teen makeuttajana - se jäi epäluuloistani huolimatta kokonaan pois jo toukokuun lopulla. Siis musta teehän on makeaa eikä kitkerää, mitä ihmettä olen kuvitellutkaan aiemmin? Ei siihen tosiaankaan sokeria tarvita. Ja kun ajattelee sitä määrää, 4 tl päivässä (tl = 5g) vähemmän sokeria on
vuodessa YLI 7 KILOA SOKERIA pois meikäläisen ruokavaliosta. Aika hurja määrä!
Jahas, päiväuniaika uhkaa loppua.. eli loppukoon tämä maratonkirjoituskin sitten. Ihanaa, kevyttä heinäkuun jatkoa kaikille, tsemppiä kesäkilonkarkoituksen kanssa painiville ja leppoisia päiviä IHAN KAIKILLE!
Tiittari
(jonka on edelleen vaikea uskoa, että se "ihan viimeinen" tavoitepaino on alle viiden kilon päässä!)
Hellouta,
humahdus tuli tällekin viikolle, kivaa :D
Lähtöpaino (29.3.) 75kg // väliaikatilanne (3.7.) 65,2kg
Tavoite (14.8.) ihan mitä vaan :) // tilanne tänään 62,9kg
Eli hyvin ellei paremmin menee täällä!
Mitäs muille kuuluu?
Hyviä pudotuksia ja onnea kaikille pudottajille. Minä en ole hetkeen täällä käynyt, enkä edes jaksanut katsoa millaisilla luvuilla olen viimeksi täällä ollut. Muistaakseni miinusta on nyt tullut :) Tänä aamuna paino oli 80.6kg ja tuo kahdeksan kuulostaa tuossa alussa todella pahalta. Alemmalle kymmenelle kun tässä vielä kuukauden sisään pääsisi, niin olisin iloinen :) Tavoite onkin sitten vielä alemmalla kymmenellä, mutta hitaasti hyvä tulee ja pääasia että paino tippuu! Tsemppiä kaikille ja nauttikaa kesästä!
Mulla jäi viime viikolla ilmottamatta paino, kun olin alkuviikosta pikku reissulla, enkä käyny tiistaina vaakalla. Ja sit on paino taas heitelly ihan mahottomiakin hyppyjä välillä. Esim. eilisestä tähän päivään miinusta 900 g! No, kivahan se on, että nuin päin. Mutta vaaka on taas näyttäny välillä yli 75 kg, että ei missään pienissä lukemissa olla nyt. Tämän aamun paino 74,3. Oon päässyt aika hyvin pyörälenkeille nyt, mutta on tullut syötyä pullapuolta, kun on käynyt vielä tytön synttärivieraita.
Tiittarilla on kyllä tosi hyvin menny! Jatka samaa rataa :).
fivesome: Ei sulla enää seiskalla alkavat luvut kaukana ole. Sehän voi olla jo saavutettu vaikka ens viikolla. Muistan, kun itellä meni paino alle kaheksankymmenen, oli kyllä mahtavaa :). Kuutosella alkaviin lukuihin on vähän matkaa vielä, mutta toivottavasti tämän vuoden puolella ne saavutan.
Tsemppiä kaikille ja nauttikaa vielä kesäsäistä! :)
Olen käynyt lukemassa teidän viestejä, mutta kirjoittaminen jäänyt kun tämä oma laihdutus ei ole sujunut tänä vuonna. Ensin onnittelut täällä on muutamilla tosi hyvä tsemppifiilis ja tulosta tulee. Oma paino vaihdellut neljän kilon sisällä ja valitettavasti nyt ollaan kasikympin päällä. Yritän nyt jotenkin päästä sokeririippuvaisuudesta eroon. Tänään on jo mennyt neljä keksiä, mutta karkeista olen pysynyt erossa. Yritän nyt syödä jotain ruokaa jottei tulis mitään ahmimiskohtausta. Katsotaan kuin tässä käy ;)
Menkkojen ja helteen kunniaksi sain sitten tälle aamulle kilon (!!!!!!!!!!) lisää verrattuna viime sunnuntaihin. No mutta, luotan siihen että tämä on vaan väliaikaista ja (ehkä jo pian) katoavaa. Harmittaa se silti-- ihan kuin muka voisi AINA olla hurjassa pudotusputkessa :D :D
No mutta, elokuulle sitten uudet suunnitelmat. Hei hei heinäkuu!
Aika hiljaista täällä. Tiittarilla on kyllä mennyt hienosti, vaikka nyt yksi kilo näkyikin vaa'alla enemmän.
Minä olen nyt yrittänyt uudestaan (taas kerran) pienen tauon jälkeen keskittyä lähinnä noihin syömisiin ja niiden järkeistämiseen. Painoa tänä aamuna 72 kg. Parhaimmillaan oli keväällä kai 3 kiloa vähemmän ja välillä melkein pari kiloa enemmän, liekö sitten osa ollut turvotusta vai ei. Mutta nyt siis eteenpäin. Viikonloppuna lähdetään reissuun, mutta koitan sittenkin pitää kohtuuden, ettei plussaa tulis kuitenkaan. Liikkumaan pääsy on onnetonta. En tiedä helpottaako ennen vuodenvaihdetta. Sitten toivottavasti ainakin. Vähän liian iso tämä pesue.
Tänään paino on se sama 74,3, jonka ilmoitin viime viikolla. Tiistain lukema oli isompi, mutta kun en sillon kirjottanut, niin ilmoitan nuo tämän päivän luvut :). Hitaastihan tämä menee, mutta jos kevääseen vertaa, painan muutaman kilon vähemmän. Viime kesänä painoin kyllä suunnilleen saman verran kun nyt, tai saatto olla vähän enemmän, mutta kuka sitä viime kesää enää muistelee :). Koitan päästä kuutosella alkaviin lukuihin tämän vuoden puolella. Saa nähä, onnistuuko.
Sain jo tossa välissä hyvän puntari tuloksen, mutta ajattelin sen olevan vaan jokin hetkellinen nesteiden lähteminen, joten en uskaltanut ilmoittaa sitä. =) Tänään kuitenkin kävin puntarissa ja paino oli 78.4kg, joten uusilla kymmenillä ollaan :) Piirrän kyllä ison rastin seinään ja tanssin sadetanssin kun paino vielä joskus siirtyy kuudenkympin puolelle :) Ihanaa sunnuntaita ja kevyttä viikkoa kaikille!
Tosi kiva kuulla horsmiksen ja fivesomin pudotuslinjasta, hienoa! Horsmankukalle tsemppiä loppuvuoden tavoitteeseesi, täällä ollaan tukemassa tavoitetta kohti! Pihlajanmarjalle myös tsemppaukset, kyllä se siitä taas alaspäin lähtee, eikös? Lähtee, lähtee! :)
Itselle nyt tuli ainoastaan -100g, eli ei juuri mitään muutosta viikontakaiseen (mutta 900g plussaa kahden viikon takaiseen, murrr!).
No, nokka ensi viikkoa kohti, josko sieltä toinen satagrammainen tippuisi sitten sunnuntaihin mennessä? Toivoa sopii ;--)
Aamun paino 74,4. Eli 100 grammaa plussaa siihen, mitä viimeksi ilmotin. Mutta se tais olla perjantaina, ettei tässä vielä viikkoa oo menny. Melkeen joka päivä on tullu jotaki liikuntaa, tänäkin aamuna (tai aamupäivällä :)) kävin n. tunnin pyörälenkillä. Lenkin pituutta en osaa sanoa, mutta jotain 12-15 kilsan välillä se on. Syömispuoli ei oo menny ihan yhtä hyvin. Kävin lauantaina kaverin kans pizzalla ja siiderillä. Mut kun me nähdään vaan muutaman kerran vuodessa, niin voi sitä pizzalla juhlistaa.
Fivesomellahan on hienosti tippunut paino, hyvä :). Ja Tiittarilla ja Pihlajanmarjalla on kokonaispudotus kuitenkin hyvä, että jos välillä on vähän hitaampaa tai tulee vähä plussaa, eihän se niin paha ole. Vaikka ottaa se päähän, tiiän kyllä :). Tsemppiä vaan kaikille!
Edelleen tippuu, vaikka olen miltei joka päivä antanut napostella jotain. Perusruuan olen vain kääntänyt reilusti proteiinien puolelle, en kuitenkaan mitään karppi meininkiä. Poteiinia vaan lisää ja hiilareita vähän vähemmälle. Taidankin jatkaa samaa linjaa, kun tulosta tulee. Kesäkunto 2012 täältä tullaan :) Tänään paino 77,8kg, jei!
Taitaa olla aika monella lomat parhaimmillaan, kun on pinossa niin hiljaista.
Mua on suututtanut oma saamattomuus ja selkärangattomuus niin paljon, etten ole edes halunnut kirjoittaa mitään. Mutta sitten alkoi vaa'an lukemat hivuta aika lähelle ysikymppiä,ja oli tehtävä päätös; joko teen asialle jotain NYT, tai alan ostamaan säkkejä vaatteiksi. Joka tapauksessa vastuu on minulla.
Pari viikkoa on mennyt paremmin, oon tehnyt joka päivä jotain liikuntaa,jaa syömisiä kkoitan pitää kurissa. Katotaan, mitä vaaka huomenna sanoo...
Huomiseen, kamut!