Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa kauheimmat teini-juttunne, eli mitä olette itse tehneet

Vierailija
04.07.2011 |

pahimmassa murkkuiässä tai mitä omat lapsenne ovat saaneet aikaan? Oman teinin kanssa tässä on elämää juoksuhaudoissa menossa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeiden käyttö

tupakan poltto

alkoholin käyttö

lopetti koulun 9-luokalla (palasi kyllä ja sai päästötodistuksen)

karkasi kotoa kolmeksi kuukaudeksi (14-v)

lastenkoti, nuorisokoti

Vierailija
2/3 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan normaali ihminen musta tuli. Se mikä kaduttaa joskus on kun äidille puhuin niin rumasti, ihan mitä sylki suuhun toi, haistatin vittua ja öhaukuin sen ulkonäköä, kerran suutuspäissäni väänsin sen rillit solmuun.

No, omalla tytöllä oli myös ihan hirvee murkkuikä, haistatteli, nimitteli, lintsasi koulusta ja päihteitä käytti viikonloppuisin. Sossussa rampattiin niin miljoona kertaa. Pari vuotta sitä kesti ja nyt on mitä ihanin tyttö, olen hänestä erittäin ylpeä.

Mulla on lisäksi 2 poikaa, ne on vielä aika pieniä. Toivottavasti eivät tule siskoonsa tossa murkku ajassa, en saatana jaksaisi sitä helvettiä vielä kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilven satunnainen pössyttely, koulusta lintsaaminen, baarissa käyminen alaikäisenä väärennetyillä papereilla, suhteet itseä reilusti vanhempien miesten kanssa...

Nyt olen päälle 30v., ihan hyvässä ammatissa, kolmen lapsen äiti (kaikilla sama isä), naimisissa ja omistan omakotitalon.

Ap:lle vinkki: säilytä keskusteluyhteys lapsesi kanssa, ole ihan aidosti ja oikeasti kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja mielipiteistään. Älä hauku, alista tai nöyryytä. Neuvottele. Kerro niin rehellisesti ja totuudenmukaisesti kuin pystyt kaikista niistä seuraamuksista joita typeryyksien tekemisillä voi olla, sillä nuori ei välttämättä pysty vielä hahmottamaan asioita nenäänsä pidemmälle. Ja joskus on vaan luotettava siihen että lapsi pärjää kyllä ja ajattelee omilla aivoillaan. Tsemppiä!