Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi av-mammat luulevat olevansa

Vierailija
04.07.2011 |

täydellisiä? Kovasti tuomitaan muita, ja pönkitetään omaa itsetuntoa. On se hienoa, että ollaan niinkin sivistyneitä ja fiksuja. Luoja mitä porukkaa täällä liikkuu. Sanotaan, että tatuoidut ovat alempiarvoisia, homot sairaita, muut eivät osaa hoitaa lapsiaa mutta av-mammat tekevät täydellistä työtä vanhempina... Kaikki erilaisuus on pahasta. Tämäkö on sitten sitä aikuismaista ja fiksua käytöstä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole ketään tuominnut tai arvostellut, en harrasta sellaista täällä sen paremmin kun muuallakaan. Toki täällä on ihan uskomatonta juttua, mutta eiköhän ne pahimmat tule aika pieneltä ryhmältä? Yleistäminen on :(

Vierailija
2/5 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kannattaa ottaa mitään tosissaan.

Moni liioittelee kantaansa ja sitten myös käyttää ironiaa, tosin sitä on vaikea välittää tuntemattomalle tällaisella palstalla kovin onnistuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisiä? Kovasti tuomitaan muita, ja pönkitetään omaa itsetuntoa. On se hienoa, että ollaan niinkin sivistyneitä ja fiksuja. Luoja mitä porukkaa täällä liikkuu. Sanotaan, että tatuoidut ovat alempiarvoisia, homot sairaita, muut eivät osaa hoitaa lapsiaa mutta av-mammat tekevät täydellistä työtä vanhempina... Kaikki erilaisuus on pahasta. Tämäkö on sitten sitä aikuismaista ja fiksua käytöstä?

Oikeasti ne rääväsuut mitä täällä on, eivät uskaltaisi mennä sille tatuoidulle sanomaan että "peitä nuo wt-tatuoinnit kun ne ärsyttää" tai sille nuorelle punkkariäidille että hän on epäkelpo äidiksi, koska pukeutuu eritavalla ja erottuu massasta.

Täällä toisia haukkuvat ovat vain turhan jauhajia ja läyhääjiä, jotka ovat oikeassa elämässä niitä jotka kyräilevät ihmisiä eivätkä ikinä sano kenellekään mitään, mieluumin vain kurtistavat naamansa norsun v***lle ja haukkuvat selän takana.

Näin olen itse asian käsittänyt.

Sitten täällä on paljon kotiäitejä jotka purkavat päivän patoutumat ilkeilemällä.

Ja toki täällä on teinejä yms. lapsia jotka "pitävät hauskaa ärsyttämällä". Minun aikaan soiteltiin pilapuheluita, nyt provotaan netissä.

Sitten, on se marginaalisen pieni osa niitä, jotka ovat vain ilkeitä. Luulen että nämä ovat jotain mt-potilaita tai jotain erakko misantropeja, joiden elämän suurin tarkoitus on pahoittaa ihmisten mieli.

Vierailija
4/5 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole ketään tuominnut tai arvostellut, en harrasta sellaista täällä sen paremmin kun muuallakaan. Toki täällä on ihan uskomatonta juttua, mutta eiköhän ne pahimmat tule aika pieneltä ryhmältä? Yleistäminen on :(

monella vaikuttaisi olevan näitä kärjistäviä mielipiteitä. Kun lukee nyt esimerkiksi tuota tatuointi- ja lävistysketjua, niin monetkin ovat sitä mieltä, että kyseiset henkilöt ovat alempiarvoisia. Tuntuu, että valtaosa mammoista ovat kovia tuomitsemaan heti kättelyssä. Kyllä minä täällä kirjoittelen, mutten samantien ryntää tuomitsemaan ketään ja latele asiattomuuksia. Kaipa tämä on sitten vain näiden mammojen keino purkaa omaa turhautumistaan, eikä sitä pidä ottaa tosissaan. Rasittaa vaan moinen käytös.

Vierailija
5/5 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on netin kuuluisimpia pellepalstoja, jossa joskus tulee käytyä provoilemassa ihan siitä syystä että jutut on niin helv* typeriä ihan yleensäkin...