Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en aio mennä ikinä papa-kokeeseen

Vierailija
03.07.2011 |

enkä gynekogisiin tutkimutkiin,jollen joskus löydä uuden miehen ja tule raskaaksi.Tai on pakko hakea pilleriresepti.

Ikä 28vuotta,3 lasta

Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan pelkkiä seksitauteja haeta..

Vierailija
2/17 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tohon pitäs sanoo? Ei kai se meitä muita liikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule mitään sairauksia. Lähinnä lapsiasi ajattelen, kun naistentauteja on kaikenlaisia. Ja moni niihin menehtynytkin.

Vierailija
4/17 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään mammografioihinkaan aikanaan, ehkähampaatkin kannattaa jättää tarkastamatta, vaikka koko perheeltä.

Oishan se ikävää, jos vaikka syöpäki ajoissa bongattais. Kuka nyt sellaista haluaisi.

Vierailija
5/17 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

papaan ja mammografiaan menen heti kun miehillekin tulee vastaavat tarkastukset

Vierailija
6/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli vatsakipua ja emättimestä alkoi tursuta jotain epämääräistä. No, se oli syöpäkasvainta. Oli kohdunkaulan syöpä levinnyt paitsi vatsaonteloon, myös suoraan primäärikasvaimen laajentumana ulospäin. Vieläkin puistattaa. Kuolihan se siihen tietenkin, mutta sen jälkeen olen vasta TODELLA ymmärtänyt näiden seulontojen merkityksen.

Vierailija
7/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinäkin mieluummin kuolet syöpään kuin menet seulontoihin. Okei. Et taida olla kovin älykäs.

Vierailija
8/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa olla harvinaisen tyhmä.. kannattaisiko tutustua vaikkapa kohdunkaulan syöpään ja sen hoitoon tilanteissa joissa se löytyy esiasteena tai pitkälle edenneenä..

perustelet sillä että miehille ei ole vastaavia joukkoseulontoja joihin kutsutaan,, ehkä tulevaisuudessa esim aturauhassyöpää seulotaan rutiinisti ja onhan jo suolensyöpäseulontoja tietyille ikäryhmille sukupuoleen katsomatta..

älä siis ole hölmä ap, käy tarkastuksissa edes joskus, tai perustele kantasa järkevämmin

Vierailija
9/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks misten pitäis mennä vastaaviin tarkastuksiin???? eihän naisetkaan käy missään eturauhassyöpätarkistuksisaa....siis selittäkää mitä tarkotatte.

Vierailija
10/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

papa on siinä mielessä helppo henkivakuutus, että siinä voidaan jo varhaisessa vaiheessa havaita kohdunkaulansyövän esiasteet. Melkein jokaisella naisella on HP-virus, jonka tietyt tyypit niitä muutoksia aiheuttaa, joten tyhmä ei kannata olla. Pieni vaiva kuitenkin.

Vierailija
11/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks misten pitäis mennä vastaaviin tarkastuksiin???? eihän naisetkaan käy missään eturauhassyöpätarkistuksisaa....siis selittäkää mitä tarkotatte.

Vierailija
12/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kävi gynellä. Gyne suositteli papan ottoa, kun tunsi sisätutkimuksissa jotain epäilyttävää. Kaverini ei suostunut, kuulemma siksi kun gyne oli niin ärsyttävä, siis ihan lääkärin kiusaksi kuulemma ei otattanut papaa.

Ja kyseessä siis nelikymppinen nainen, eikä mikään teini.

Vierailija
13/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota vielä tajunnutkaan.

jÄnnä kun monet miehet pitävätä todella epätasa-arvoisena sitä, että heiltä EI seulota esim. eturauhassyöpää, joka on miehillä todella yleinen ja ikävä tauti. Ystäväni isä on siihen juuri kuolemassa.

Vierailija
14/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä ottaa papaa, kun ei niillä ole kohdunkaulaa. Ja miesten rintasyöpä on sen verran harvinainen, ettei taitaisi olla yhteiskunnan kannalta järkevää alkaa miehiltä mammografiaa ottaa...

Vierailija
15/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä jos olisi joku syy (voiko siihen edes olla mitään kunnon syytä)?

Mulle kävi niin että muutaman vuosi sitten papanäytteen otto sattui ihan tolkuttomasti ja vuosin sen jälkeen verta päivän verran. Mä olin ihan varma että nyt ei tuu puhdasta tulosta siitä näytteestä, mutta tuli onneksi.

Seuraavan kerran kun menin papa-kokeeseen niin mua jännitti ihan mielettömästi, oli varautunut siihen että taas sattuu ja pirusti, mutta ei tuntunut miltään, mä olin ihan yllättynyt kun lääkäri kertoi että oli näytteen jo ottanut. Mutta kyllä pelotti niin että meinasi jättää väliin.

Vierailija
16/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mammografiatutkimuksiin! Kaikkea sitä saa lukeakin...

Vierailija
17/17 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin haudalle valon hän suo. Liekin niin häilyvän tuo hauta rakkaimman hetkeksi saa. Sitä katsovi silmin hän ...