Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>Aamulehden yleisönosastolla taas kauheesti valitettu lapsista kaupassa

Vierailija
03.07.2011 |

kun kuulemma eivät saisi nousta siihen pikku kielekkeellä pakkaamaan tavaroita. Minä taas en näe siinä mitään ongelmaa kun jalat ovat reilusti sen kielekkeen ulkopuolella...turhaa narinaa aina vaan!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei saisi nousta on, että se voi romahtaa. Ollessani opiskeluaikana kaupassa töissä meillä romahti kaksi sellaista, kun pikkulapset olivat niissä roikkuneet, istuneet ja hyppineet. Se siis aiheuttaa kuluja kaupalle ja vaaratilanteen putoavalle lapselle.

Vierailija
2/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 20kg painoa! Pitäishän niiden kestää monta kauppakassiakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulemma eivät saisi nousta siihen pikku kielekkeellä pakkaamaan tavaroita. Minä taas en näe siinä mitään ongelmaa kun jalat ovat reilusti sen kielekkeen ulkopuolella...turhaa narinaa aina vaan!

täällä palstalla on valitettu:

-kapulan siirtämisestä liukuhihnalla

-lasten meluamisesta kaupassa

-lasten kiipeämisestä kielekkeelle ja tavaroiden pakkaamisesta

mistä näitä heikkohermoisia oikein tulee?

Vierailija
4/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin usein siinä monta kassillista tavaraa!

Vierailija
5/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ällöä. Siitä lasten pakkaamisesta mitään hyötyä ole, hidastaa vain, ja toisekseen hihna ei ole makoilua varten. Ja lämivät kakarat vielä toistenkin ostokset siinä sivussa.

Just oli mummon kanssa yksi Nicopetteri ostamassa kolmea paria erivärisä feikkicrocseja, ja siinäpä Nicopetteri 8-v notkui kassahihnalla, ja näytti siltä, että nuolee toisen asiakkaan tulevat ostokset, eikä tehnyt elettäkään poistuakseen hihnan päästä. Perkele että mua sapettaa nuo kakarat. Joku kerta vielä saattaa nicopetterillä mennä pissat housuun.

Vierailija
6/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raskausaikoina (mm. kaksosraskaudessa) uuvutti tai tuli lihaskramppi vatsaan. Ja muuta penkkiä ei ollut näköpiirissä. Ihan hyvin kesti tuommoiset 80kg :D Että jos se kestää minutkin, niin varmaan sen 18kg muksunkin :D Tai sitten ne tasot on hyvää tekoa meidän lähikaupassa.

Vierailija
7/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva terävä, ne kuluvat ajan myötä, eivät suinkaan pamahda alas heti asennuksen jälkeen. Ja jos luit kunnolla, huomasit kommentissa maininnan niissä hyppimisestä ja roikkumisesta. Ja voin nyt sitten lisätä vielä sen että kun siinä istuvat joskus myös teinit jotka painavat hieman enemmän kuin sen 20kg. Ja mitenköhän meillä sitten ne kaksi silloin aikanaan tulivat alas, kummitusko ne siitä tiputti.

Vierailija
8/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei makaa hihnalla jos lapsi on polvillaan kielekkeellä pakkaamassa :D

Vierailija
9/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku muu vai?

Vierailija
10/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että yksikään normaalipainoinen lapsi olisi vielä saanut sitä tippumaan ellei ole tasajalkaa hyppinyt päällä...ja sellaista en ainakaan minä ole vielä koskaan nähnyt tapahtuneen :D

Vierailija
11/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät erota mitkä on heidän.

Ja mitä pahaa siinä? No en ainakaan tykkää, jos joku tökkää sormella reiän vaikka jauhelihapakettiin tai sokeripussiin.

Vierailija
12/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä hihnan päässä 3:n ostoksille paikat. Jos lapsi vie yhden paikan sieltä päädystä on muilla ahdasta, ja ne lapsen kengät (jos on polvillaan ja jalat roikkuvat ulkopuolella) likaavat helposti muiden pakkaajien vaatteet.

Vierailija
13/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä palstalla on valitettu: -kapulan siirtämisestä liukuhihnalla -lasten meluamisesta kaupassa -lasten kiipeämisestä kielekkeelle ja tavaroiden pakkaamisesta mistä näitä heikkohermoisia oikein tulee?

-kiilailevat mummot ja papat

Vierailija
14/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä minä siinä kassalla 9h putkeen istuneena, näen vähän enemmän asiakkaiden käytöstä, kuin te jotka asioitte siellä pienen hetken, vai? Jos koette, että valehtelen, en voi asialle mitään. Ja sille joka vihjasi lapsieni ylipainoisuudesta, niin osuit pahasti vikaa. Minulla on vain yksi lapsi, joka on 6kk vanha ja hyvin siro. Ei sillä, että hän edes osaisi siinä istua. Ja minä en missään vaiheessa sanonut, että teidän kullannuput eivät mielestäni siinä saisi istua, totesin ainoastaan mitä siitä istumisesta on seurannut.

Vierailija
15/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa eikä vielä koskaan ole yksikään pakkaava lapsi häirinnyt. Ei klähminyt mun ostoksiani saati potkinut kuraisilla kengillä. Ettei vaan vika löytyis nyt sielä marmattajien omien korvien välistä?

Vierailija
16/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä minä siinä kassalla 9h putkeen istuneena, näen vähän enemmän asiakkaiden käytöstä, kuin te jotka asioitte siellä pienen hetken, vai? Jos koette, että valehtelen, en voi asialle mitään. Ja sille joka vihjasi lapsieni ylipainoisuudesta, niin osuit pahasti vikaa. Minulla on vain yksi lapsi, joka on 6kk vanha ja hyvin siro. Ei sillä, että hän edes osaisi siinä istua. Ja minä en missään vaiheessa sanonut, että teidän kullannuput eivät mielestäni siinä saisi istua, totesin ainoastaan mitä siitä istumisesta on seurannut.

Vierailija
17/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mielestäni niissä tasoissa oli jopa tarrat, ettei saa nousta niille.

Kaupan vakuutus varmaan korvaa ostoskassit, jos se romahtaa, mutta ei varmasti halua korvata Nicopetterin leukaa, mikäli sattuu hylly romahtamaan.

Av-mamma vaatii varmaan kelan paperihyllyköidenkin lujuuden olevan testattu väh. 80 kg painoilla.

Kun siellä nyt sattuu olevan sellainen sopiva kieleke, niin tottahan Nicopetteri saa sinne kiivetä.

Sama koskee tietysti tunneleita yms. seiniä. Siellä kun on niin mukava "paperi" meidän Nicopetteriä varten, niin totta kai se maalaa sinne. Pitäähän sen saada opetella piirtämään.

Vierailija
18/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät erota mitkä on heidän.

Ja mitä pahaa siinä? No en ainakaan tykkää, jos joku tökkää sormella reiän vaikka jauhelihapakettiin tai sokeripussiin.

Vierailija
19/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mielestäni niissä tasoissa oli jopa tarrat, ettei saa nousta niille.

Kaupan vakuutus varmaan korvaa ostoskassit, jos se romahtaa, mutta ei varmasti halua korvata Nicopetterin leukaa, mikäli sattuu hylly romahtamaan.

Av-mamma vaatii varmaan kelan paperihyllyköidenkin lujuuden olevan testattu väh. 80 kg painoilla.

Kun siellä nyt sattuu olevan sellainen sopiva kieleke, niin tottahan Nicopetteri saa sinne kiivetä.

Sama koskee tietysti tunneleita yms. seiniä. Siellä kun on niin mukava "paperi" meidän Nicopetteriä varten, niin totta kai se maalaa sinne. Pitäähän sen saada opetella piirtämään.

Vierailija
20/20 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei voi valittaa omista asioista niin sitten toisten. ;-D

Kanttaisi vähän miettiä omaa asennetta niin olisi helpompi elää eikä tarvitsi turhista stessata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi