Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka osaa tulkita unia?

Vierailija
03.07.2011 |

Näin toissayönä niin outoa unta. Minulla oli ihan pieni linnunpoikanen, sellainen höyhenetön rääpäle, ikäänkuin kapaloissa, valkoisessa pesässä ja syötin sitä.

Ja viime yönä minulla oli kaneja, hirveä lauma. Oli kesä ja ne olivat ulkona, mansikoitten keskellä. Siellä oli monta poikasta ja koitin pitää huolen, etteivät mene tielle, koska siinä kulki autoja. Se mansikkamaa oli tien toisella puolella. Kaneja oli järjettömästi, niin pihan puolella kuin siellä tien toisella puolellakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tuntematta unista ei voi analysoida yhtään mitään. En usko universaaleihin selityksiin.

Vierailija
2/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen, että käyt läpi pelottavaa vastuutasi vanhempana ja hoidettavasi (hoidettaviesi) avuttomuus herättää sinussa pelkoa.

En tosin ole mitenkään uniin perehtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitsevät äidillisyyttä tai lapsia. Eläinten ruokkiminen tietää onnea.

Jänis eläimenä kertoo intuitiosta, unennäkijän oivalluskyvystä. Sillä on myös pimeä puolensa.

Linnut symbolisoivat haaveita, ajatuksen lentoa ja vapautta. Linnut toimivat myös viestintuojina. Lentävä lintu kertoo vapauden kaipuusta. Laulava taas on ilon ja riemun merkki. Mustat enteilee ikävyyksiä, valkoiset hyviä uutisia.

Vierailija
4/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä viime aikoina nähnyt myös vauva-unia. Mm. sellaista, missä olin viimeisilläni ja lapsen käsi näkyi mahastani läpi, samalla lailla kuin näkyy välillä kantapää tai pää. Sitten meni hetki ja olinkin synnyttämässä ja sain tytön. Muistan vielä, että lapsella oli todella viisaat silmät ja se puettiin vaaleanpunaisiin heti.

Hm, ehkä olenkin raskaana ja siksi näen näitä hoivaamisunia? Tai toivon salaa alitajuisesti olevani... Koska elämäntilanteeseeni ei tällä hetkellä oikein sopisi perheenlisäys.

AP

Vierailija
5/5 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voimakas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme