Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eilen raskaana baarissa : /

Vierailija
03.07.2011 |

Hei! olen viikolla 22 raskaana, maha näkyy jo mutta ei siitä päällepäin arvaa että on raskausmaha. Kävin eilen miehen ja muutaman kaverin kanssa yökerhossa, join tietenkin vettä ja olin kuskina. Istuttiin pitkään tupakkakopin lähistöllä, ajattelin että ei siinä haittaa ku ei savu haissut. Jonkin ajan päästä kävin vessassa ja kun tulin takaisin, huomasin vasta siinä vaiheessa että siinä alueella leijaili koko ajan aivan hirveä savu (joka oli ilmeisesti peräisin jostain savukoneesta koska ei haissut tupakalle). Harmittaa että tuli istuttua siinä, minulla on jopa nyt aamulla ollut tosi tukkoinen olo, ihan kuin kostean baari-illan jälkeen. Kannattaako raskaana ylipäänsä lähteä yökerhoon. Itseä ei kyllä huvita lähtä enää ollenkaan. Tunsin itseni vain tylsäksi, en tanssi enkä muutenkaan pysy muitten perässä, saati sitten viihdy siellä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin raskaana ollessa ensin pari tuntia yökerhossa kaverin synttäreitä juhlien ja lähinnä tanssahtelin. Väsähdin kyllä aika nopsaan ja kun ei niin ollut fiilistä, tietysti sitä mietti omaa oloaan ja raskautta niin paljon. Toisen kerran 7. kuulla olin miehen kanssa yksissä juhlissa, ei edes oltu yökerhossa mutta puolille öin yhdessä mökkipaikassa ja olin kuskina. Mulle tuli todella kova krapulamainen olo, paljon pahempi kuin alkoholia juoneelle miehelle. Ihan vaan se valvominen ja rasittuminen, pystyssä oleminen jne. Omaa oloa kannattaa kuunnella, mä en noista niin nauttinut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla