Minkähintaista mansikkaa on olet nähnyt 5kg/laatikko?
ajattelin että tänä vuonna täytyy olla ajoissa ja käydä ostamassa. Viime vuonna ostelin pikkuhiljaa ja lopulta tajusin että ovat jo loppuneet. En siis kerennyt ostaa tarpeeksi.
Kommentit (16)
Oulussa 22,90-27,90 e/5kg.
Marketeissa 22,90-24,90e ja sama hinta oli marketin edessä myyntikojussa. Torilla hieman kalliimpaa.
sattui silmään 22 € ja 25 € hintalaput. Suomalaista mansikkaa, tsekkasin.
suoraan tilalta, Joensuun seudulla.
läheltä poimittua ja tosi hyvää ja hyvälaatuista eilen ostin.
Kouvola.
Näytti heti ysiltä olevan enää muutama laatikko jäljellä mummoarmeijan "hyökkäyksen" jälkeen... Itse kävin poimimassa 9kg hintaan 33e eli samaan kilohintaan kuin Jumbossa oli tarjolla. Ainoa ero, että itse poimiessa saa valita mitä poimii ja tietää mistä ne on poimittu. Ainakin tuolla mansikkatilalla sanottiin, että seuraavat kaksi viikkoa on vielä mansikkaa poimittavaksi.
ja itsepomittuna 4,80e / 1 kg. Ei itsepoiminnassa voitolle enää pääse, jos vertaa halvimpiin mansikoihin, mutta tietää tosiaan mistä on poimittu ja saa samalla syödä mahan täyteen mansikoita. Meillä itsepoiminta on kesään kuuluva traditio.
laatuero on huomattava. Käyn joka kesä keräämässä itse marjat itsepoimintatilalta, sillä nämä marjat ovat priimalaatua toisin kuin nuo laatikoiden marjat, joista osa on jo huonoksi menneitä, makuvirheellisiä marjoja.
VAikka hinnassa ei eroa olisikaan, laatuero on merkittävä. Ja toisaalta, joskus kun olen noita 5 kilon laatikoita ostanut, niin kyllä siitä vähemmän pakastettavaa jää, kun viides- tai kuudesosa tavarasta menee suoraan kompostiin.
ostamassa 2 laatikkoa sipoosta 23.90e/5kg
aion hakea vielä toiset 2 :)
20 mk / laatikko, mutta siitä on jo aikaa
20 mk / laatikko, mutta siitä on jo aikaa
todellakin, tuolla hinnalla ostetut lienee jo pilalla...
Kontiolahdella 29,- euroa 5kg:n laatikko