Mies, kuinka hyväilet naisesi tissejä seksin aikana?
Paljonko se kiihottaa sinua itseäsi?
Tykkääkö naisesi siitä?
Kommentit (47)
Nännin päistä, etenkin silloin, kun annan suuseksiä hänelle. Vaimoni kiihottuu siitä tosi paljon, kiihottaa se myös itseänikin. Ratsastusasennossa hyväilen hänen molempia rintoja samanaikaisesti.
rintojen hyväily kuuluu mielestäni oleellisena osana seksiin..yleensä kiihkeästä suutelusta naisen kanssa siirryn ensin hänen kaulalleen ja hiljalleen suudellen hänen rinnoilleen. Suutelen hellästi nännejä ja pyöritän kieltäni nännien ympäri. Kun nännit kovettuvat ja huomaan naisen kiihottuvan, niin suutelen, imen ja näykin kiihkeämmin hänen rintojaan ja puristan käsilläni rintoja, jotta nännit on oikein koholla ja niistä saa hyvän otteen nuollessa, imiessä ja hampaillakin kiusoitellen.. Jos nainen tykkää, niin voin jatkaa kiusaamista pitkäänkin..kunnes jossain vaiheessa kuitenkin laskeudun naisen vatsaa suudellen jalkoväliin ja loppu on naiselle pelkkää nautintoa..!:)
terv. M33
samalla kun nai takaapäin niin ottaa rinnat käsiin
ja joskus jopa vetää nänneistä niin vaimon alapää suorastaan valuu märkyyttä
M40
Olettepa taitavia.
Pelkkä ajatuskin kertomanne perusteella on nautittava.
Lisää, lisää!
t. ap
..enhän minä kai voi pahastua, päinvastoin!:) Toki kiva olisi tietää, että kuka tai millainen nainen virtuaali-minäni kanssa harrasti seksiä..ehkä sama toisinkinpäin!;)
terv. M33
puolisen metriä alempana, miehelle. Olen pitkä ja hoikka, pitkätukkainen. Rinnat sinulla on ns. hanskassa (minulla ei, luojan kiitos) - kerro, mitä muuta osaat! Meitä on varmasti monta kiinnostunutta päiväunen näkijää. -8
... kuulostaa niin ihanalta :)
Meitä taitaa olla täällä liuta naisia jotka ovat virtuaalisesti täysin sinun käsissäsi.
Oijoi.
Harkitsin pitkään jatkanko, koska minähän vastasin vain tähän keskustelun kysymykseen. Mutta voin kai minä tämän kerran pienen pätkän jatkaakin..!:)
..suutelen naisen vatsaa alempaa ja alempaa. työnnän naisen reisistä hänen jalat levälleen ja suutelen reisien sisäpintaa lähestyen kiusoitellen pillua. Suutelen klitoriksen vierestä, kunnes suutelen ja imen klitorista hellästi välillä kielellä klitorista kiusaten. Nuolen klitorista, pyöritän kieltäni sen ympärillä ja annan naisen nauttia kiusoittelevasta kosketuksestani. Hengitys kiihtyy ja naisen on vaikea pysyä paikoillaan käsittelyssäni. Käteni on naisen reisien alta jalkojen ympärillä. Kieleni vaeltaa häpyhuulien välissä, nuolen yhä enemmän kostuvaa pillua, imen häpyhuulia ja palaan taas nuollen klitorikselle. jatkan nuolemista yhä kiihkeämmin ja nainen on tulessa haluten jo kovaa..
terv. M33
Liityn kuoroon, kiitos vain m33...
Voisikohan tuota tekstiä mitenkään copypastella lähettää omalle miehelle :)Kuulostaa melko täydelliseltä tavalta ottaa nainen.
Isoa munaa tarvii vielä takaapäin ja kovaa!
Kuulostaa melko täydelliseltä tavalta ottaa nainen.
Tuollaista miestä ei saa kukaan omia yksin, vaan hänet on laitettava kiertoon!
Jos oma osaisi näin niin ei tarvitsisi M33sista edes haaveilla..
... terveisin yksi kateellinen.
..enköhän minäkin ihan perus mies ole, ja jokainen pystyy varmasti samaan, jos vain haluaa!:) Mutta te naiset voisitte jatkaa siihen mihin minä tarinan lopetin, niin nähdään mitä te osaatte! Näin sateisen perjantain kunniaksi!:)
terv. M33
Kyllähän posket punastu.. M33 voisi kirjoittaa eroottisen romaanin. Lukisin joka ilta ja niin varmaan moni muuukin..
No, naiset eivät ole kuitenkaan tarinaa jatkaneet..höh. Vähän voisi heittäytyä peliin näin pikkujoulujen aikaan..
Mutta sen voin luvata, että kirjaa en kirjoita!:)
terv. M33
Molemmat kiihottuu tosi paljon siitä, mun ei tarvii muuta kuin nähdä vaimon isot tissit niin kalu seisoo ja kyllä vaimokin kostuu kun hyväilee tisuja