Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, lerpattaako teillä häppärit,

Vierailija
01.07.2011 |

siis ne sisemmät näkösällä?

Katsoin juuri ajeltua pimppaani kokovartalopeilistä ja..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä klitta kurkkii yläpäässä:)

50v ja 4 lasta

Vierailija
2/19 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko näyttää kuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä viiva esillä eikä karvan karvaa, punaisia helttoja ei näkösällä.

ap

Vierailija
4/19 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä viiva esillä eikä karvan karvaa, punaisia helttoja ei näkösällä.

ap

Heippa, kyllä minä pidän ulkonevista häppäreistä, niitä on suuseksissä ihana imeä ja venytellä nuolemisen lisäksi. Näen/kuulen kun vaimoni nauttii siitä.M45.

Vierailija
5/19 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei mitkään ylisuuret sisemmät häppärit ookkaan, niin ei ne ihan kaikki esim. seistessä piilossa pysy.

Vierailija
6/19 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne vois ylipäätään yltää lerpattamaan, ehkä se sit vaan on yksilöllistä sekin :)

Vierailija
7/19 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin!

Mulla on vaan yhet, siis pilluhuulet! Riippumatta siitä onko ne kiihottuneet vai nou! Siis niitä on vaan yks per puoli. Joko lärppä tai turpee, riippuu kiihotuksesta. Aina on herrashenkilöille kelvannu...

Vierailija
8/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seison jalat harallaan, niin sieltä välistä näkyy n.kahden sentin lerpakkeet ihan ilman venyttämistä tai turvotusta. Välillä vähän hankaa ja pienennystä olen sen takia harkinnut, mutta lääkärit olleet sitä mieltä ettei kannata.

Mies ei ole millänsäkään noista eikä kukaan ole koskaan sanonut mitään pahaa. Yksi kännipano joskus 15v sitten ei oikeen halunnutkaan naida kun olimme jo alasti ja nyt vasta olen tajunnut että ilemeisesti syynä olivat suuret häppärini. Onneksi olin silloin sen verran kännissä etten tajunnut edes loukkaantua.

Vierailija
9/19 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... Lerpattaa. <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1008228/no_hyi_vttu_…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1008228/no_hyi_vttu_…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1008228/no_hyi_vttu_…;

Eihän vain ole legendaarinen Beaverin aloittama pimppiketju joutunut jonkun yliherkän moderaattorin kirveen alle! Laittamasi linkki ei toimi...

Vierailija
11/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerpatusta odotellessa...

;)

N35v.

Vierailija
12/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kännipano joskus 15v sitten ei oikeen halunnutkaan naida kun olimme jo alasti ja nyt vasta olen tajunnut että ilemeisesti syynä olivat suuret häppärini. Onneksi olin silloin sen verran kännissä etten tajunnut edes loukkaantua.

Tuo nyt voi johtua miljoonasta muustakin syystä, herkimmin henkisestä kuin fyysisestä. Jos mies ei halua naida mehevää "lurppatursaketta" ;) (sanon postitiivisessa mielessä), niin on asennevamma ja se sitten vaan haluaa sliipattua teinin viivapillua.

Vierailija
13/19 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän lerpattaa ja ovat mokomat vielä eri pariakin!

Teininä häpesin ja suunnittelin leikkausta, mutta en koe ollenkaan tarpeelliseksi enää.

Vierailija
14/19 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten leikattiin enkä ole hetkeäkään katunut. Niin paljon vaivaa ja harmia niistä oli. Mut diagnoosi olikin ulkosynnyttimien epämuodostuma :/... Vakuutus korvasi leikkauksen ilman mitään taistelua tms. :) Olisi pitänyt mennä leikkaukseen jo vuosia sitten mutten uskaltanut.

Vierailija
15/19 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten mukavaa imeskellä ja tekee naiselle kutaa nimim. kokemusta on

Vierailija
16/19 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä tykkään itsestäni eikä kukaan muukaan ole kritisoinut päinvastoin. On kivempi näyttää aikuiselta eikä pikkutytöltä. On mulla myös kapea vyötärö mutta kunnollinen lantio. Olen tyytyväinen itseeni.

Vierailija
17/19 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöltä kun ei lerpata.:D Just joo ja onneks ei lerpata!

Vierailija
18/19 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärpäkkeet on rivot ja seksikkäät.

M33

Yksi kännipano joskus 15v sitten ei oikeen halunnutkaan naida kun olimme jo alasti ja nyt vasta olen tajunnut että ilemeisesti syynä olivat suuret häppärini. Onneksi olin silloin sen verran kännissä etten tajunnut edes loukkaantua.

Vierailija
19/19 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivempi näyttää aikuiselta eikä pikkutytöltä.

Mutta että en sen takia näyttäisi aikuiselta, kun minulla ei lerpata häpyhuulet... Hmm. Uskallan olla toista mieltä. Ihan näytän aikuiselta, jopa sieltä.

Hifistelyä luojan luomilla antimilla sanon minä. :) Mutta kukin on tyytyväinen tavallaan.