Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tästä tunnistat 100% varmuudella NARSISTIN

Vierailija
01.07.2011 |

...hän avasi tämän keskustelun innokkaana ja on valmiina diagnosoimaan exänsä/äitinsä/isänsä/kaverinsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin varma, että kuvaus sopii minuun :D

Vierailija
2/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tämä netissä muiden syyttely ja diagnosoiminen ei ole kovin fiksua toimintaa.

Usein ihmiset haluavat ulkoistaa oman pahan olonsa muihin ihmisiin näkemällä heidät pahoina. Sekin on itseasiassa yhden persoonallisuushäiriön piirre, nimittäin epävakaan persoonallisuuden.

Onkin ironista että ns. jopa diagnosoitujen persoonallisuushäiriöisten kanssa voi elää ihan normaalia elämää mikäli ei itse ole psyykkisesti sairas.

Sen sijaan itse narsistisesti tai epävakaasti oireilevat ovat jatkuvasti ongelmissa näiden sairaiksi luokittelemiensa ihmisten kanssa ja jauhavat siitä keittiöpsykologina narsisti-palstoilla, blogeissa ja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin varma, että kuvaus sopii minuun :D

Narsistin mielestä nimittäin narsismia kuvaavat piirteet eivät sovi häneen ollenkaan.

Vierailija
4/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee ilmi vasta ajan myötä.

Jos tarkoitit av-narsistia, niin se on asia erikseen, eikä sillä ole mitään totuuspohjaa.

Vierailija
5/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on psykiatrin koulutus ja kyky tehdä diagnoosia. Lisäski narsisti hakeutuu ani harvoin avun pariin, sillä hänessähän ei ole vikaa.

Suurin osa heistä siis vapaalla jalalla.

Vierailija
6/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tämä netissä muiden syyttely ja diagnosoiminen ei ole kovin fiksua toimintaa.

Usein ihmiset haluavat ulkoistaa oman pahan olonsa muihin ihmisiin näkemällä heidät pahoina. Sekin on itseasiassa yhden persoonallisuushäiriön piirre, nimittäin epävakaan persoonallisuuden.

Onkin ironista että ns. jopa diagnosoitujen persoonallisuushäiriöisten kanssa voi elää ihan normaalia elämää mikäli ei itse ole psyykkisesti sairas.

Sen sijaan itse narsistisesti tai epävakaasti oireilevat ovat jatkuvasti ongelmissa näiden sairaiksi luokittelemiensa ihmisten kanssa ja jauhavat siitä keittiöpsykologina narsisti-palstoilla, blogeissa ja täällä.

Vierailija
7/7 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä jotain konkreettistakin tulisi, että ois voinu kattoo täyttääkö ite narsistin kriteerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi