Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman turhamaisuuden takia jotkut jättää imettämättä.

Vierailija
30.06.2011 |

Eli miksi hankki edes lapsen jos ei halua imettää kun rinnat kärsii.

Juu myönnän imetys ei ole äitiyden mittari ja pakko ei ole imettää. Läheskään aina se ei onnistu jne. Keksikää kuitenkin edes joku muu tekosyy selitykseksi.

Imetystä varten ne rinnat on luotu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huvittanut enkä halunnut rintojen rupsahtavan.

Vierailija
2/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut tai lukenut, että kukaan turhamaisuuden takia jättäisi imettämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan sellaisia naisia, jotka sanovat tuon syyksi mieluummin kun alkavat selittelemään jotakin muita syitään, jotka voivat olla niin henkilökohtaisia ettei niistä voi puhua.

Vaikka, että on niin vääristynyt suhde omaan kehoon ettei pysty luontevasti imettämään. Jos on taustalla esim. imsestiä, eikä asiaa ole pystynyt käsittelemään.

Vierailija
4/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisen takia jotkut imettää.

Mulle on ihan sama.

Mun lapset ei oo koskaan nälkää nähny ja kiva jos ei muidenkaan.

Vierailija
5/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu esim. ap:eelle.

Mä jaksan aina ihmetellä sitä että noinkin intiimi ja yksityinen asia ja silti osa ihmisistä kuvittelee että se kuuluu kaikille tai heille.

Mä hämmästyin kun kaupassa olin mun esikoisen kanssa ja eräs mummeli jutteli siinä sitten, jossain vaiheessa kysyi että imetänkö? no, imetän mutta mitä vittua se sulle kuuluu, olis tehnyt mieli vastata, mutta kohteliaana ihmisenä en vastannut ihan noilla sanoilla.

Vierailija
6/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen muutokset ovat hormonaalisia ja tulevat yleensä jo raskausaikana.

Vierailija
7/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi äiti ei imetä koska MIES ei tykkää!!! Tosin sanoo syyksi ettei hän ehdi...

Vierailija
8/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tue tuota ap:n olettamusta. Suurin osa äideistä haluaisi imettää, mutta ei vain jostain syystä voi.

Mua tosissaan alkaa harmittamaan nämä internetin imetyskeskustelut, koska pikkuhiljaa sama asenne (=se imettääkö vai eikö ei enää ole henkilökohtainen asia, vaan asia joka kuuluu kaikille ja jonka perusteella äitejä määritellään) alkaa näkyä oikeassa elämässäkin. En muista että jokin aika sitten esikoisensa saaneet äidit ois selitelleet muille miksi eivät voi imettää, mut nykyään tuntuu että sellaiset, joilla imetys ei onnistunut, ei edes meinaa uskaltaa tulla äiti-lapsikerhoihin koska luulevat että siellä on joukko muita äitejä kyyläämässä, tuomitsemassa ja lyttäämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi