Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo kun en ole eläiisäni käynyt suihkussa

Vierailija
31.10.2005 |

aamulla ennen töihin lähtöä? En todellakaan jaksais ja hiuksetkin pesen aina lavuaarin päällä en koskaan suihkussa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn iltaisin enkä voi käsittää, kuinka joku voi mennä nukkumaan sänkyyn käymättä suihkussa eli että käy vasta aamulla. Sänkyyn on ihana mennä puhtaana, yön aikana ihminen tuskin likastuu joten miksi pitäisikään mennä aamulla suihkuun? Pienimuotoinen pesu wc:ssä riittää raikkaan ja kauniin ulkonäön saamiseksi.

Vierailija
2/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat pesen myös iltaisin. Inhoan kokovartalo suihkussa käyntiä, tulee vilu. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa kerran viikossa ja silloin pesen myös tukan. Alapään pesen iltaisin vessassa.

Vierailija
4/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joka päivä kuuluu suihkussa käydä. mene lämpimää suihkuun jos kylmä tulee..

Vierailija
5/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina luullut, että ihmiset peseytyvät suihkussa päivittäin ja ihmetellyt miten jotkut ihmiset kuitenkin haisevat todella pahalle ja likaiselle.. Syy selvisi, jotkut tosiaan peseytyvät kerran viikossa vain, hyi yök!

Vierailija
6/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun on ihan pakko käydä myös illalla suihkussa, iho tästä kyllä kärsii, mutta ei voi mitään

Vierailija
7/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hiukset rasvoittuvaa sorttia, niin nimen omaan aamulla ne on rasvaiset koko yön pyörimisen jäljiltä (vaikka olisi illalla pessyt).

Vierailija:

Minä käyn iltaisin enkä voi käsittää, kuinka joku voi mennä nukkumaan sänkyyn käymättä suihkussa eli että käy vasta aamulla. Sänkyyn on ihana mennä puhtaana, yön aikana ihminen tuskin likastuu joten miksi pitäisikään mennä aamulla suihkuun? Pienimuotoinen pesu wc:ssä riittää raikkaan ja kauniin ulkonäön saamiseksi.

Vierailija
8/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne suihkuun kannattaa mennä vaikka vilu tuliskin, ei sitä nyt kylmällä vedellä tartte pestä ;)