Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollu kone mukana synnärillä?

Vierailija
27.06.2011 |

mietin että onko "noloo" ottaa miniläppäri mokkulalla mukaan synnärille? voi olla että joudun leikkauksen jälkeen siellä tovin viettämään..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi heti seuraavana päivänä kun kävi aika todella pitkäksi.

Vierailija
2/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse tosiaan samaa ennen synnytystä. En kuitenkaan ottanut konetta mukaan, koska meillä ei ole mokkulaa ja osastolla ei ollut langatonta verkkoa. Aika kului vauvaa ihmetellen, hoitaen, imettäen, syöden, puhelimessa, lehteä lukien yms. niin hyvin, että en kaivannut konetta. Oli ihanakin vaan olla ja pötkötellä :) Kotona roikun koneella ihan jatkuvasti ja en ole siitä lainkaan ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi heti seuraavana päivänä kun kävi aika todella pitkäksi.

että netti ei käytännössä toiminut sairaalassa. Oli siis todella hidas jne. Siksi oli hyvä, että minulla oli koneella leffoja, joita katsella.

Vierailija
4/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tämmöinen kallis älypuhelin jolla surffailen netissä. Itseasiassa tämä on korvannut kokonaan tietokoneen. Jos minulla ei olisi puhelinta joka tekee saman kuin miniläppäri, niin ottaisin kyllä semmoisen mukaan. :) esikoisen synnyttyä oli kiva etsiä tietoa ym. netistä ja muutenkin. Mutta mä synnytinkin naistenklinikalla, joten töölöössä onkin hyvät kuuluvuudet ja verkot.

Vierailija
5/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone mukana, ja aivan ehdoton. Olin kolmen hengen huoneessa enkä tosiaan halunnut puhua puhelimessa henkilökohtaisia asioitani, joten kirjoittelin sähköpostia jne. Aika kului surffaillessa nopeasti, varsinkin öisin kun en saanut naapurisängyn vauvan itkulta nukuttua.

Vierailija
6/8 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan iso läppäri ja mokkula laitoksella..jouduttiin olemaan vauvan kanssa viikko siellä ja aika olisi käynyt tosi pitkäksi.

Vierailija
7/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lentokonetta en saanut ottaa mukaan.

Vierailija
8/8 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen edetessä. otin kuvia itselaukaisimella. Kaverit tykkäsivät ja poistin kavereista ne jotka eivät heti kommentoineet mitään. Ei olla enää tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi