Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda ilmettä olemukseen? Olen harmaa hiirulainen.

Vierailija
27.06.2011 |

Olen nuori 25v. Hiukseni ovat luonnonkiharat,olkapäille,väriltään vaalea nyt, en tiedä oikein olenko löytänyt vielä sitä mun juttua hius värissäkään. vaatteina käytän kotona verkkareita,heh:D ja ulkona/töissä jne farkkuja ja perus paitoja/neuleita. Mulla on geelikynnet..meikata osaan,mutta tykkään melko luonnollisesta meikistä arjessa.

Itse mietin lähinnä asusteiden osuutta? hiusjuttuja? Vaatteisiin uutta ilmettä? kengät,mikä merkitys? Räväkämpi huulipuna jos muu meikki aika naturel?

Olen hieman ylipainoinen,laihdutan. Vielä 15kg olisi pudotettava, nyt jo 10kg pudotettu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytä hameita ja mekkoja ja niiden kanssa kivoja kenkiä (kengillä ei kamalasti oo merkitystä ellei ne näy!)

Vierailija
2/2 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät aika perusvaatteista niin panosta siihen että hankit aina laadukasta. Hyviä materiaaleja, istuvia, oikean kokoisia vaatteita klassisissa väreissä. Tietty jos paino muuttuu niin on vähän hankalaa olla istuvia vaatteita, mutta pyri siihen. Mun mielestä esim. kunnon rintsikoihin kannattaa panostaa rahallisesti ja niin että asiantunteva myyjä alan liikkeessä auttaa valitsemaan sopivat.

Perusvaatteiden kanssa voi hyvin hankkia vähän erikoisempia asusteita joilla piristää lookkia. Käsilaukku on hyvä lähtökohta, valitse vaikkapa kirkkaampi väri (mutta ei mikään tunkkainen tai kirkuva). Kokeile rohkeasti vaikkapa isoa, näyttävää kaulakorua, mielellään vaikka mattahopeaa ja jotain maanläheistä värisävyä. Eli jos on iso, niin väriltään kuitenkin hillitty.

Kiinnitä huomiota kaupoissa mallinukkeihin, mitä niille on laitettu. Usein sieltä saa hyviä vinkkejä asusteiden käyttötapoihin ja joku juttu voi näyttää yllättävän hyvältä vaikkei sitä hyllyssä olisi edes vilkaissut.

Vaihdathan myös välillä kampausta? Jos hiukset ovat yleensä auki, laita kiinni, tai toisinpäin. Kun käyt kampaajalla, pyydä tekemään ja opettamaan joku uudenlainen sinulle sopiva kampaus.

Selaa jotain muotilehteä ihan ajatuksella miettien, mitä siellä olisi sellaista mikä voisi sopia sinulle. Älä sivuuta saman tien asioita jotka eivät ole tuttuja vaan yritä katsoa kuvista minkä kanssa niitä on yhdistelty. Etsi lehdestä asioita jotka sinusta vaan näyttävät kivalta, ja unohda kokonaan "sopiiko" se sinulle. Hanki sellainen ja katso mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla