Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tavanneet hullumpaa

Vierailija
27.06.2011 |

naista kuin tämä pikkuveljeni tyttöystävä:

- On erittäin rikkaasta aatelissuvusta, mutta täydellisen pihi rahoistaan. Ostelee pikkuveljelleni lahjoja ja tavaraa, mutta kristää sitten niillä: Jos pikkuveli ei tee just niinkuin neiti haluaa, hän ottaa ostamiaan lahjoja takaisin. Esim. koska osti kännykän niin ottaa sen takaisin. Veljeni on opiskelija joten rahat on tiukalla, eikä todellakaan ostelisi 700 euron kännyköitä. Mikäli veli käyttää kännykkää vaikka nainen sen on vaatinut takaisin, saattaa tyttö lähettää mun vanhemmille, tai mulle ihan sekopäisiä viestejä joissa vaatii meitä maksamaan kännykän hinnan hänelle tai "oikeudessa nähdään". Tyttö kolautti päänsä kännipäissään vessan oven karmiin (olin paikalla) n. vuosi sitten, mutta äsken oli tehnyt rikosilmoituksen pahoinpitelystä, väittää että veljeni oli lyönyt häntä (oli ottanut kuvan todisteeksi, sairas ämmä, ajatteli jo ehkä silloin vuosi sitten että kiristää tällä). On fyysisesti väkivaltainen käynyt monet kerrat veljeni päälle, ja soittanut itse poliisit paikalle syyttäen veljeäni pahoinpitelystä. Viimeksi poliisit veivät tytön putkaan, vaikka oli soittanut että veljeni hakkaa häntä.

Viikonloppuna tuli mulle tekstari, jossa vaadittiin 170 euroa + 10 euroa korkoa maksettavaksi "veljeni ruokkimisesta". Jos en maksa, vetää minut oikeuteen. On varamsti totta että maksaa useammin ja enemmän yhteisiä kuluja kuin veljeni,mutta on hieman kohtuutonta alkaa vaatia jotain ruokarahoja monen kk takaa minulta!

Häipyi viikonlopuksi ex-poikaystävänsä kanssa mökille, jättäen veljeni. Nyt oli tullut katuvaisena takaisin ja aneli anteeksi antoa, luvaten että muuttuu.

Hulluin nainen mitä olen koskaan tavannut. Ylivoimaisesti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi