Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asuuko joku muualla kuin suomessa?

Vierailija
27.06.2011 |

minä asun ruotsissa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut rosvolaumoja sisaan.

Vierailija
2/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viilataan pilkkua joka asiasta naurettavuuksiin asti. Kaikkeen on säännöt ja rajoitukset - ihan kaikkeen. Ja auktoriteettiusko on huipussaan. Kukaan ei kyseenalaista sääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viilataan pilkkua joka asiasta naurettavuuksiin asti. Kaikkeen on säännöt ja rajoitukset - ihan kaikkeen. Ja auktoriteettiusko on huipussaan. Kukaan ei kyseenalaista sääntöjä.

- ja toi on NIIN totta....

Vierailija
4/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä sentään kielletä aikuisia ihmisiä ostamasta viinaksia ennen kello 9 aamulla tai illalla/yöllä ;) Että missähän maassa niitä rajoituksia onkaan..?

Vierailija
5/11 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä sentään kielletä aikuisia ihmisiä ostamasta viinaksia ennen kello 9 aamulla tai illalla/yöllä ;) Että missähän maassa niitä rajoituksia onkaan..?

siitä olen samaa mieltä

Vierailija
6/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa ihmisistä asu muualla kuin Suomessa!

Vierailija
7/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika iso osa täällä kirjoittelevista kuitenkin asuu Suomessa.

Minä asun Kaliforniassa.

Vierailija
8/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon liepeillä. Tykkään, vaikkei ehkä maailman paras asuinmaavalinta olekaan.

Ja Saksasta tykkään, käydään siellä usein erään syyn takia, ja olen oppinut huomaamaan että asiat toimii, mitä arvostan.

Suomessakin toimii suht hyvin, mutta suomalaiset on nyrpeitä ja sen lisäksi säännöt Suomessa keksitään kansalaista kiusaamaan, ei elämää helpottamaan. Monessa muussa maassa asia on toisinpäin: yhteiskunta on kansalaisia varten eikä päinvastoin.

Vierailija
9/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliforniassa? Vai miksi täällä pyörii lisääntymisikäisiä naisia noin monta just Kaliforniasta?

Vierailija
10/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaliforniassa? Vai miksi täällä pyörii lisääntymisikäisiä naisia noin monta just Kaliforniasta?

Vierailija
11/11 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan Italiassa, Toscanassa.