Huh mun pitäs vuodessa maksaa 2500 euron luottovelka pois
Kommentit (18)
mikä tilanne on oikeasti. Jospa sitä sitten viimeistään silmät aukenisi? Ja sen lisäksi ruokaostokset minimiin, ajattelin että jos 30 euroa per päivä jättäisi käyttövaraa ja muut rahat menisi sitten luottojen lyhennykseen?
kun pankkitunnuksilla JOUTUU käydä aina nostamassa just äsken lyhennetyn.
-se pankkilainan ottanut.
kaikkea lainaa mulla on. Huh huh, on Stockmann mastercard, joustoluotto, visa ja vielä Sampo pankin käyttöluotto. Missä järjestyksessä näistä kannattaa päästä eroon? Pienin lasku ensin pois mahd. nopeasti?ap
Periaatteessa kannattaa lyhentää sitä laskua aina, missä on suurin korko. Mutta. Eri korteissa on hyvin erilaiset tilinhoitomaksut, eli jos pääset jostakin pienestä velasta eroon, niin sitten ei siitä enää tilinhoitomaksut juokse. Suoraan sanottuna kannattaa ottaa Excel kehiin..
tuo ei ole mitenkään mahdoton, mutta älä päästä sitä enää kasvamaan.
minä elän toimeentulotuella,ja maksan vuodessa 2500e+2400e luottoja pois.+pari pienempää velkaa. sitten ostan uuden auton.
Eikä sitten yhtää lisää, ettäs tiedät! :) Tsemppiä!
että kun saan sen maksettua, niin katkasen visa-korttini!
että kun saan sen maksettua, niin katkasen visa-korttini!
miksi helvetissä lykkäät sitä vuoden päähän?teet koko ajan sillä lisää velkaa.
jossa on myös pk-ominaisuus.
voit mennä heti huomenna pankkiin,ja vaihtaa sen normaaliin debit-korttiin. viikko tai 2,niin se on sulla kädessä.
huomenna lähden reissuun ja hyvä kun visa mukana.
sit sulla on taas lisää velkaa. Jos ei oo rahaa, ei voi reissata.
sit sulla on taas lisää velkaa. Jos ei oo rahaa, ei voi reissata.
huomenna lähden reissuun ja hyvä kun visa mukana.
"Säästökuurilla mennään" =)
pankkilainan, jolla maksoin Visani pois.
kaikkea lainaa mulla on. Huh huh, on Stockmann mastercard, joustoluotto, visa ja vielä Sampo pankin käyttöluotto. Missä järjestyksessä näistä kannattaa päästä eroon? Pienin lasku ensin pois mahd. nopeasti?ap
oon päättänyt lyhentää kaikkia joka kuukausi pikkasen enemmän kuin minimin.