Synnytys muutti emättimen paremmaksi?
Täälläkin on paljon jauhettu siitä, kuinka naisen alapää löystyy tai muuten muuttuu synnytyksessä ja kuinka se huonontaa seksielämää. Minullapa kävi toisin: oman vaimoni emätin tosiaan jonkin verran löystyi ja ennen kaikkea muuttui ulkonäöltään - mutta minusta vain parempaan suuntaan! En osaa selittää miksi, mutta minusta vaimoni avonainen pimpero on huomattavasti aiempaa kiihottavampi. Erityisesti yhdynnän jälkeen se on jotenkin todella avonainen.
Olenko ainoa, jonka mielestä tällainen muutos on ollut muutos parempaan? Miten naiset itse koette tällaiset muutokset?
Kommentit (2)
vaimon pillu on yhdynnän jälkeen. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Naisilla kai yleensä tuntuma paranee synnytyksen jälkeen. En kyllä ymmärrä, miksi väljä olisi miehen kannalta parempi. Ei ehkä laukea liian herkästi, mutta eihän sekään ole miehen vaan naisen etu...
Jos todella tunnet ja koet näin käyneen. :)
Olen itse nainen, joten en osaa sanoa miesten puolesta oikein mtn.
Mutta itse olen hieman harmissani muuttuneesta alapäästäni. Pienemmät häpyhuulet ikäänkuin pienenivät entisestään, isommat häpyhuulet muuttuivat ruttuisiksi ja jäivät tummemmiksi (tummenivat raskausaikana).
Kysyin nyt mieheltäni asiasta kysymyksesi innoittamana ja vastaus oli hymyn kera: hyvähän tuo on aina ollut. Eli taitaa olla se vaan, että kun rakastaa ja on jälkeläisetkin tuolle uroolle pukannut, niin ihan sama millaiseksi se on muuttunut?
:) Mene ja tiedä. Jospa miehet vastaisivat ja erityisesti juuri tuollaiset positiiviset kokemukset, kuten ap:llä olisivat cool juttu.