Selittäkää mulle tää Fingerpori, ei aukea ei sit millään!
Kommentit (13)
Nooan eläimet tulee kans jääkaapille. Siksi Nooan arkki kallistuu :D
ovi narahtaa ja kaikki lemmikit on heti jaloissa.
ovi narahtaa ja kaikki lemmikit on heti jaloissa.
Itsellä ei lemmikkejä niin ei tullu mieleen. Kiitos avusta! AP
olisko toiseen laitaan sijoitetun jääkaapin oven naraus vaikka houkutellu muitakin jääkaapille kohtalokkain seurauksin?
Mikä vitsi on tuossa seuraavassa...?
mä en kyllä yleensä edes lue, ku ei oikein osu mun huumorintajuun suurin osa noista jutuista..
ymmärsin tuon niin, että Nooa tekee yhdestä hepasta meetvurstia, joten arkissa tasapaino vähän heilahtaa tästä syystä.
ymmärsin tuon niin, että Nooa tekee yhdestä hepasta meetvurstia, joten arkissa tasapaino vähän heilahtaa tästä syystä.
pidä yrittää ylitulkita, Fingerporit ovat luonteeltaan hyvin yksinkertaisia.
Tuo ei mitenkään selitä sitä, että eläimet siirtyvät jääkaapin laidalle.
ymmärsin näin.
ymmärsin näin.
jos kyse olisi vain lemmikeistä jääkaapilla.
pidä yrittää ylitulkita, Fingerporit ovat luonteeltaan hyvin yksinkertaisia.
Tuo ei mitenkään selitä sitä, että eläimet siirtyvät jääkaapin laidalle.
Wikipediassa ei kai kerrota, että lemmikkieläimet syöksyvät aina paikalle kn jääkaappi tai erityisesti leikkelepaketti avataan.
Tykkään Fingerporeista. Niissä on aika yksinkertaista puujalkahuumoria. Oman hauskuutensa tuo av:n ketjut, joissa aina ylivaikeasti mietitään, mistä oikein oli kysymys.
Onks toi äijä tehny jonkun voileivän possujen kanssa tms.:D Emmä tiedä...