Jaahas, ei kelvannut meidän vauvanvaatteet sitten serkulle...
Mun serkku sai vähän aikaa sitten lapsen ja kysyin häneltä, että haluaisiko hän meidän yhdellä vauvalla olleita hyväkuntoisia vaatteita omalleen. No hän tuli sitten tänään katsomaan mitä ottaisi ja kelpuutti vain valkoisia vaatteita ja yhdet mustat housut. Syykin selvisi: hän aikoo pukea lapsensa vain mustaan ja valkoiseen...
No saadaan me noi "lumppumme" muuallekin tyrkättyä, hän saa pukea lapsensa tylsästi jos tykkää ;)
Kommentit (10)
Mutta minkäs voit, jotkut ihmiset on hurahtaneet noihin väreihin ja muut värit ei näytä mukamas yhtä tyylikkäiltä :S Luulen kyllä että että serkkusi lapselle kehittyy jossain vaiheessa oma tyylitaju ja hän rupeaa kokeilemaan erilaisia värejä :)
Itselle on nyt tulossa pikkuinen tyttö, ja rakastan eri värejä. Äiti on jo lahjoittanut pinkkejä, punaisia ja valkoisia mekkoja. Tykkään pukea asukokonaisuuden eli sukat, housut paidan yms. sävy sävyyn, mutta tykkään myös vaihdella värejä, kyllästyn helposti vaan yhteen väriin.
mutta en tiennyt, että joku suhteutuu niin fanaattisesti lastenvaatteisiin, ettei kelpaa kuin kaksi väriä (jotka eivät edes ole mitään värejä)... Hassua :)
ap
mullakin oli ajatuksena pukea vauva aina kivasti, yhteensopiviin vaatteisiin ja välttää vaaleanpunaista. no ei ihan toiminut käytännössä :)
mullakin oli ajatuksena pukea vauva aina kivasti, yhteensopiviin vaatteisiin ja välttää vaaleanpunaista. no ei ihan toiminut käytännössä :)
Itsekin olen kyllä kieltänyt nyt viimeaikoina vaatteiden tuomisen. Tai sitten olen pyytäny ostamaan reilusti isompia vaateita. Tässä pääasiallinen syy: tahtoisin pitää kaikkia yhtä aikaa, kun ne on niin ihania, mutta tuo vauvahan kasvaa enkä millään ehdi pitämään kaikkia =) Ja värit on kyllä ihania.
Mutta valkonen on kyllä aika epäkiitollinen väri vauvalle, olen huomannut =)
kiva, että otti vastaan vain ne vaatteet joita todella aikoo pitää. Junteinta on ottaa vastaan vaatteet ja heittää ne sitten pois ihan vaan siksi kun ei ole kehdannut kieltäytyä.
Tai melkein minkä tahansa väriset YKSIväriset on ok, mutta pikkusöpöt kuosit eivät. Lisäksi haluan yhdistellä värejä kauniisti.
Valkoiset vaatteet ovat ok ensimmäiset 6 kk, jos lasta imetetään. Sen jälkeen voivat olla haastavampia, mutta onnistuvat kyllä.
Meillä on lapsilla (7 kk ja 3v) paljon mustaa ja valkoista sekä perusvärejä - erityisen paljon raitaa tällä hetkellä. Kengissä yritän pidättäytyä mustassa/valkoisessa, jotta niitä voisi yhdistää mahdollisimman paljon vaatteisiin. Omaan silmääni sattuu esim. pinkin ja kirkkaanpunaisen yhdistäminen. Mieluummin vaikka sitten kirkas vihreä ja punainen/pinkki.
Ja valkoinen on väri. Siinä on kaikki taajuudet mukana.
sulla oli ongelmana tässä niinkuin mikä..?