Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkäikäiset lapset syövät itse

Vierailija
23.06.2011 |

niin ettei koko ruokailutila ole kuin hävityksen historia 5x päivässä???? nyt 1v5kk ja jos tosi hyvää ruokaa, selviän parin min siivouksella mutta muuten... *huoh*

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo kaksi, mutta vuoden ajan syönyt itse. Ruoka menee tarkasti suuhun, motivaatio syömiseen kova. Sellenen kaukaloruokalappu on erinomainen.

Vierailija
2/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans 1.5v syötetään jos on kiirusta mutta kun on aikaa niin saa räpätä itte =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kiinni lapsesta. Meillä on temperamenttinen "minä-itte"-lapsi, joka vaati saada lusikan omaan käteensä jo heti 6kk ikäisenä kun oppi istumaan. Aluksi mentiin kahden lusikan tekniikalla ja pikkuhiljaa sai syödä ensin itse ja aikuinen auttoi lopuksi. 1v3kk kun meni päiväkotiin niin kehuivat kuinka syö ikäisekseen todella hienosti itse.

Kaverilla taas saman ikäinen lapsi, joka on temperamentiltaan rauhallinen seurailija. Häntä syötettiin paljon pitempään, joten oppiminenkin alkoi myöhemmin...

Nyt meillä on 2-vuotias, joka saa syödä kiinteät ruuat ilman ruokalappua haarukalla. Keittoruokiin laitan vielä lapun, kun sen verran lusikka kääntyy matkalla, että lientä saattaa valua.

Vierailija
4/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkuvaihe menee ohi - ei se niin kauan kestä. Mutta vuoden täytettyään ei enää suostunut syötettäväksi.

Vierailija
5/5 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen tyttö on jo pitkään syönyt melko siististi itse. Mutta nyt hänellä onkin sitten uhmaikä alkamassa ja heittelee ruokaa lattialle lähes joka ruokailukerralla. Alkaa tosiaan tympiä lattioiden/mattojen/seinien jatkuva jynssääminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän