Kumpaakaan ei huvita mennä kauppaan, jääkaappi tyhjä.
Kommentit (7)
..jakakaa kurjuus. Mun miesystävä ei suostu lähtemään ilman mua kauppaan.
hamppareille jne
ohi mennessä ostatte ärrältä sipsit ja limut
mitä muuta sitä tarttee?
laistaa ihmisvilinään tehtyjä kauppareissuja. Mutta sekä minä että mies vihataan niitä :D
Joskus nuorempana tuli eräänkin kerran käännyttyä ostoskeskuksen pihalta takaisin, kun yökötti se väkimäärä. Nyttemmin homman nimi on ennakointi: Kauppaan heti aamusta, ei minnekään outoon vaan tohon lähikauppaan, tarkka ostoslista mukaan ja hymy naamalle. Kyl se siitä ;)
Isompiin ostoskeskuksiin sit rauhallisiin aikoihin, ei jouluruuhkiin, ei ikinä aattoina jne...
laistaa ihmisvilinään tehtyjä kauppareissuja. Mutta sekä minä että mies vihataan niitä :D
Joskus nuorempana tuli eräänkin kerran käännyttyä ostoskeskuksen pihalta takaisin, kun yökötti se väkimäärä. Nyttemmin homman nimi on ennakointi: Kauppaan heti aamusta, ei minnekään outoon vaan tohon lähikauppaan, tarkka ostoslista mukaan ja hymy naamalle. Kyl se siitä ;)
Isompiin ostoskeskuksiin sit rauhallisiin aikoihin, ei jouluruuhkiin, ei ikinä aattoina jne...
mäkin käyn yleensä iltakahdeksan jälkeen. Ja asun vieläpä maalla, joten en missään marketeissa edes joudu käymään, mutta silti tekee tiukkaa.
Monesti olen 4 päivääkin syömättä, kun en jaksa kerta kaikkiaan kauppaan. (masennus ja pakko-oireinen)
Kyllä teillä taitaa tulla ruoaton jussi, mutta sehän menee niin että ilman ruokaa hyvä mieli.
Meillä ruoka tekee juhlan, nautimme ruoan tekemisestä ja yhdessä syömisestä.
Ehkä mä käyn abc:llä joskus kymmenen jälkeen illalla, on ehkä kaikkein nopein ja vaivaton.