Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattako/pitääkö taksi tilata edellisenä päivänä kun kentälle lähtö klo 04.45??

Vierailija
23.06.2011 |

Hki-Vantaan kentälle ja meiltä sinne matkaa n.15km..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ainakin tehdään.

Vierailija
2/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina taksin edellisenä iltana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilasin kerran aikaista hiihtolomalähtöä varten "airoport taksin" ja kun sen piti tulla niin kuski soitti ettei löydä meidän osoitetta. Oli savon murretta puhuva kuski jonka paikallistuntemus oli heikkoa.

Vierailija
4/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitoksia kommenteista ja vinkeistä!

Kaipa tuo 04.45 taksin meille tulo riittää kun tosiaan matkaa vain tuo n.15km ja lentokone lähtee klo07.15?!

ap

itse tilasin kerran aikaista hiihtolomalähtöä varten "airoport taksin" ja kun sen piti tulla niin kuski soitti ettei löydä meidän osoitetta. Oli savon murretta puhuva kuski jonka paikallistuntemus oli heikkoa.

Vierailija
5/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan yksi homma aamulla vähemmän.

Vierailija
6/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvatarkastajat "lakkoilevat" hidastelemalla tahallaan töissä, joten turvatarkastusjonot voivat olla pitkiä.

Vierailija
7/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Turvatarkastajat "lakkoilevat" hidastelemalla tahallaan töissä, joten turvatarkastusjonot voivat olla pitkiä.

Vierailija
8/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli navigaatori eikä meinannut löytää meille eikä meiltä lentokentälle. Laittoi onneksi mittarin jossain vaiheessa poin päältä, kun harhaili.

Vieläkö muuten takseilla on se käytäntö, että eivät voi taata etukäteistilauksen tulemista? Minä viikonpäivänä lähdette? Tuo klo 04-05 on baarien sulkemisaikaa.

Vierailija
9/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on paljon mukavampaa.

Vierailija
10/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puhelu.

Niin on paljon mukavampaa.

Vierailija
11/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ennakkotilauskokemukseni ovat huonoja, ennakkotilaus maksaa (ainakin Helsingissä) ja kuski tulee todennäköisesti 5-10 min etuajassa, josta sitten maksat kun mittari käy, jollet ole valmis heti lähtemään.

Noin aikaisin aamulla taksin saa muutenkin, poislukien ehkä la-aamu, kun ihmiset palaa baarista.

Vierailija
12/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähtöaamumme.

ap

Vierailija
13/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tilaisi taksia etukäteen, koska tosiaan maksaa. Ja maanantaiaamuna tuohon aikaan saa kyllä taksin :)

Itse soittaisin taksin 04.30, eli varttia ennen kuin pitäisi lähteä. Näin taksilla saa mennä hetki ja ehditte vielä tarkistamaan, että kaikki on mukana. Ja yleensä taksikeskuksessa osaavat ainakin vähän sanoa, kestääkö kauan vai tuleeko periaatteessa heti, kun taksi ehtii esim. tolpalta teille.

Meiltä on kentälle noin 20 km, ja noin on toiminut aina (kun kyseessä ei ole viikonloppuyö).

Vierailija
14/14 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin samaa mieltä kanssanne hehe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi