Onko Kalajoki juhannuksena yhtä paha paikka teineille kuin Yyteri?
Kommentit (7)
johonkin korpeen...
Itse asun Kalajoella ja katellut tuota juhannusjuhlintaa siellä. Yksin liikkuvilla on varmasti turvattomammpaa mitä porukassa olevilla. Ja viimevuonna oli romaanikerjäläisiä jotka oli puhtaasti ryöstelymielellä liikenteessä. siellä vietiin surutta reppuja teltoista ja autoista. Niitä tyhjiä reppuja löytyi syksyllä pitkin metsiä, missä nämä romaanit piti leiriään. Mutta jos on asiallinen ja ja osaa pitää itsestään huolta, niin en usko että tulee mitään ongelmia.
henki joka juhannus. Yleensä kyse hukkumisesta kännissä.
henki joka juhannus. Yleensä kyse hukkumisesta kännissä.
Ei pidä paikkaansa. :)
jos teini on selvinpäin. Mutta valitettavasti siellä ollaan usein humalassa ja silloin voi kaikkea ikävää sattua. paikasta riippumatta voi sattua, kun humalassa nuorisoporukalla ollaan.
oli ihan hirveä meno. Joka puolella makoili ihmisiä, jotka olivat viinasta uuvahtaneet, sotku oli aivan hirmuinen ja siellä kuljeskeli kännisiä pitkin poikin.
Me lähdettiin äkkiä asuntoautolla pois:D
ei mielestäni ole mikään paha paikka juhannuksena. Itse olen ollut siellä niin juhlijana kuin töissäkin (Kalajoen Hiekkasärkät Oy:llä), ja kyllä siellä on lähestulkoon kaikki humalassa - enemmän tai vähemmän. Riitoja tulee, tappeluita tulee, humalaisia kuskeja löytyy jne. Väkeä on ihan järjettömästi.
Toisaalta porukka on yleensä hyvällä tuulella (juhannus!), avoimena ja iloisena. Tutustuu uusiin ihmisiin, voi pitää hauskaa, nykyään on hyviä bändejäkin esiintymässä!
Mielestäni nuori on vaarassa missä tahansa, jos on liian kovassa humalassa! Kalajoen Hiekkasärkät ei ole mikään pahuuden palatsi, vaan normaali juhannustapahtuma! Jos ei juo liikaa, siellä saa vietettyä aivan mahtavan juhannuksen! :)
Itse asun Kalajoella ja katellut tuota juhannusjuhlintaa siellä. Yksin liikkuvilla on varmasti turvattomammpaa mitä porukassa olevilla.
Ja viimevuonna oli romaanikerjäläisiä jotka oli puhtaasti ryöstelymielellä liikenteessä. siellä vietiin surutta reppuja teltoista ja autoista.
Niitä tyhjiä reppuja löytyi syksyllä pitkin metsiä, missä nämä romaanit piti leiriään.
Mutta jos on asiallinen ja ja osaa pitää itsestään huolta, niin en usko että tulee mitään ongelmia.