Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö lentämistä?

Vierailija
22.06.2011 |

Minä olen vähän lentopelkoinen. En esim. osaa nukkua koneessa ja tarkkailen jokaista rasahdusta, nitkahdusta ja turbulenssia. Ärsyttävää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että havahdut mahdolliseen ongelmaan jo ajoissa? Jos se on alas mennäkseen niin sehän myös menee

Vierailija
2/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pelkään että saisin paniikkikohtauksen koneessa ja pyörtyisin.. se olisi noloa. sen takia jää paljon näkemättä.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään minulla on jotenkin epämukava olo lentokoneessa. Varsinkin nousun ja laskun aikana. Huomaan miettiväni, että mitäs jos kaikki ei menekään hyvin. Todella epämiellyttävää.

Vierailija
4/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän ihan mielelläni.

Vierailija
5/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin alkaa mun seurassa vähän pelottaa. Nyt pitäisi parin viikon päästä lentää taas, ja tässä mietin haenko nappuloita vai en lääkäriltä. En oikein usko niiden helpottavan, joten taidan jättää väliin.

Ja vaikka kuinka sitä tietää, että turvallisin tapa se on matkustaa, ei näillä peloilla mitään tekemistä järjen kanssa ole:)

Vierailija
6/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paniikkihäiriö ja ahtaanpaikan kammo. Pelkään että siellä tulee paniikki kun tilaa ei kamalasti ole ja sieltä ei pääse ulos jos niin käy.

Vierailija
7/8 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes jouduin tilanteeseen, jossa oli useamman tunnin auki selviämmekö ehjinä alas. Siinä ehti miettiä asiaa joka kulmasta. Enää ei pelota, käy mitä käy. Tiedän jo, miltä vaara tuntuu ja miten silloin reagoin.

Älä sinäkään turhia murehdi.

Vierailija
8/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentoemäntä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan