Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei halua että juhlitaan hääpäivää

Vierailija
22.06.2011 |

ollaan oltu naimisissa 15 vuotta.

Nyt anoppi pyysi että emme tänä vuonna juhlisi 15 vuotis hääpäiväämme

Syynä on se et esikoinen syntyi 6kk häiden jälkeenja hän saattaisi laskea ja huomata sen

Hän ehdotti että juhlisisimme jonakin toisena päivänä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, lapsi tietää jo. (no siis sanoisin noin jos tilanne olisi tuo, koska johan tuon nyt voi kertoa lapselle ja on vielä 15 v.)

Vierailija
2/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän syntyi 5 kk häiden jälkeen. Ainoa lapsi. Äitinsä kanssa huonot välit.

Eli kaverini tajusi, että hän oli syyllinen vanhempiensa avioliittoon, joka ei todellakaan ollut onnellinen. Seurauksena masennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa ootte menneet naimisiin jos olette vielä 15 avioliittovuoden jälkeen yhdessä juhlistamassa ko. päivää?

Munkin vanhemmat menivät naimisiin kuukausi syntymäni jälkeen ja olivat onnellisia yhdessä niin kauan kuin sitä kesti. Toisaalta olen ollut aina tietoinen siitä, että en ole syntynyt vahingossa.

Vierailija
4/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa ei aikuisena huomaa?

Vierailija
5/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mieheni

Ihan normaaleja ihmisiä.

Vierailija
6/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse se syy, jonka takia isäni ja äitini menivät naimisiin, eikä ole painanut yhtään. Ihmiset tekevät ihan täysin omat ratkaisunsa, eikä kukaan pysty syntymäänsä vaikuttamaan..

Vierailija
7/13 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko anoppi ihan vakavissaan,että kukaan ei vielä 15 vuotta sitten huomannut lapsenne 'ennenaikaista' syntymää?

Sitä paitsi nyt eletään 2010-luvulla eikä 1930-lukua.

Jättäkää anoppi kutsumatta niihin juhliin, niin sillähän se asia on selvä. Onkos muuten anoppi itse omia hääpäiviään koskaan juhlinut?

Vierailija
8/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän syntyi vajaa neljä kuukautta häidemme jälkeen? Hän on nyt neljävuotias ja vanhempien avioero astui voimaan aikapäiviä sitten.

Vierailija
9/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIK.

Eikun oikeesti. Ettekö ole asiasta koskaan keskustelleet esikoisen kanssa? Mitä väliä sillä on, että mennään raskaana naimisiin? Tehän olette yhä yhdessä, eli se oli oikea ratkaisu!

Vierailija
10/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on samana päivänä 10v hääpäivä, mitähän traumoja se nyt saa?

Vierailija
11/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on samana päivänä 10v hääpäivä, mitähän traumoja se nyt saa?

eihän se saa traumoja kun on syntynyt pysässä avioliitossa eikä äiti ole ollut raskaana mennessään naimisiin :)

Vierailija
12/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimassa tuttujen hääpäivää, ja itse olin kuulemassa, kun vierasjoukko alkoi taivastelemaan, että juhlittavan parin lapsi on syntynyt niinjaniin monta kuukautta häiden jälkeen. En ollut uskoa, että jotkut alkavat tuollaisesta jauhamaan toisen juhlissa, mutta niin siinä vain jauhoivat. Ja minä mietin, että saako joku tuollaisesta retostelusta jotain iloa.

Vierailija
13/13 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajateltais, kuten anoppisi, niin lapsethan oppivat laskemaan jo aikaisemmin...

Eikä tollaisella ole nykypäivänä, jos on ollut koskaan, mtn merkitystä. Itse olen 33 vee ja tajusin vasta nyt olleeni siis 4-kilonen keskonen. Täytän aina samat vuodet kuin vanhempieni hääpäivät juurikin 6kk perässä. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme