Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kamalaa jos herkuttelee 3 päivää putkeen?

Vierailija
22.06.2011 |

3 päivää pelkkää mässyä tiedossa.. voikohan ihan hyvällä mielellä vetää niin paljon kuin napa vetää?

Grillimakkaraa, lihaa, jäätelöä, pizzaa, suklaata jne jne.

Olen rv31 raskaana, mutta eipä se taida olla hyvä syy herkutteluun..

en ole herkutellut piiiitkään aikaan ja painoa on tullut 7kg (eli ihan normaalimäärä).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 170cm, painan 55.5kg ja oon 13v.
Oonko teidän mielestä läski/lihava/pyöreähkö? Teen aamuisin ja iltaisin jumppaa ja joskus päivisin. Käyn koiran kanssa 2-3 kertaa lenkillä päivässä ja olen kavereiden kanssa jossain ulkona. Käyn ehkä n. 2-4 kertaa viikossa juoksemassa/hölkkäämässä. Aamupainoni on n. 54.5kg ja sitten kun olen syönyt eli päivällä painan 55-55.5kg. En ole päivääkään liikkumatta. Liikun joka päivä koirani kanssa lenkillä + jumpat. Olenko siis lihava/läski/pyöreähkö?

Vierailija
2/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. Olin juuri matkalla 4 pv ja nautin täysillä kaikista herkuista. Sunnuntaina vaaka näytti 1,5kg extraa mistä oli tänään jäljellä enää 500g:) Viikon kuluttua taas normipainossa juuri ennen seuraavaa matkaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon herkutellut jo 25 vuotta joka päivä. BMI on kyllä sen mukainen

Vierailija
4/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sit laihdutat pari päivää ens vkolla niin tasottuu kyllä

Vierailija
5/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herkuttelin just viikon ollessani kipeenä ja lasten ollessa kipeenä, pari päivää ja muutama jumppatunti meni niin näytän entiseltäni ja farkutkin menee kiristämättä kiinni :)

t. tuumakoko 25

Vierailija
6/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten nou hätä...

Vierailija
7/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä kertyy kyllä, eli jos turvotus on ongelma, niin suolaisia herkkuja ei edes tee mieli niin kauheasti. Kyllä mäkin meinasin juhannuksen ajan syödä herkkuja huoletta. Hauskaa juhannusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi