Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin mies (31v) aikuistuu?

Vierailija
22.06.2011 |

Itsepä olen kanteni valinnut, mutta... Kuinka kypsiä teidän kolmikymppiset miehenne ovat? Minusta tuntuu välillä, että olen parisuhteessa kiukuttelevan 5-vuotiaan kanssa. Mikään kotityö ei ota tapahtuakseen, jos en pyydä moneen kertaan. Oma-aloitteisuutta ei juuri ole, luultavasti siksi, ettei äitinsä koskaan vaatinut mitään. Miestä kiinnostavat videopelit, musiikin kuuntelu ja kännykän räplääminen. Hänellä on pakkomielle ostaa jatkuvasti uusia cd- ja dvd-levyjä, vaikka molempia on jo varmaan tuhat... Välillä mies heittää ilmaan ajatuksen perheen perustamisesta, muttei kuitenkaan kykene keskustelemaan asiasta vakavasti. En voisi ajatellakaan lasten saamista hänen kanssaan, ennen kun vastuullisuus ja kauaskatseisuus vähän kehittyvät. Olen jo vuosia toivonut miehen kypsymistä. Olen itsekin kohta kolmenkymmenen, joten jos haluan lapsia, asian eteen pitää kohta toimia... Voiko odottaa, että mies kypsyy vastuullisuuteen lapsen myötä? Pelkään jääväni yksin vauvan ja talouden pyörityksen kanssa. Onko teillä vastaavia kokemuksia? Mitä teitte?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla