PAHIMMAT tuhot mitä teidän lapset ovat tehneet?
Kommentit (36)
kaverit tunnistaisivat ;))
mutta aikamoisia pahojaan on tehnyt
sekä muutama kunnon palkeenkieli myös lattiamatossa (onneksi oli muovia vielä silloin lastenhuoneessa, sittemmin parkettia). Aikamoinen tuholainen oli suutuspäissään aikaisemmin tuo nassikka ja sakset piti pitää poissa silmistä...
polvista poikki kuulemma "pian tulevia kesäkelejä varten".
kastemekkoon ihan kivat reiät, kynsisaksilla.
Rikkoivat meidän ison ja hienon telkkarin! Vaikka kuinka olen yrittänyt opettaa, ettei sisällä saa heittää mitään, niin olivat heittäneet pikkuauton telkkarin lasista läpi!
tapetin repiminen ja (ruman) kattolampun rikkominen
Lampun rikkomisen olisin ehtinyt estämään jos olisin halunnut, en kuitenkaan halunnut
polvista poikki kuulemma "pian tulevia kesäkelejä varten".
*Repesin* :D
-Piirtelivät talon yhden seinän hiilillä.
-Kuopus repi tapetit koko yhdestä huoneesta.
-Vanhin leikkasi keskimmäisen ihania pitkiä hiuksia.
-Kuopus on kakannut ja pissannut hiekkalaatikolle/uima-altaaseen.
-Autoa on pesty isolla siveltimellä, jolloin konepelti tuli täyteen naarmuja.
-Kuopus näki kun nypin orvokeista kukkineet pois, sen jälkeen ne kaikki oli nypitty pois.
Ja kaikkea muuta pientä kivaa :)
Meidän lapset ovat ilmeisesti eläneet tosi tylsän lapsuuden. Mitään noista yllämainituista tai edes niiden kaltaisista pahuuksista eivät ole tehneet. Täytyy kyllä sanoa, että meidän lapsia on vahdittu ja kielletty. Ymmärtävät myös ei-sanan merkityksen.
ja vissiin aika kilttejä vaikkakin meneviä poikia ja tyttöjä ovat.
Pahin mitä on tapahtunut, on että 1,5v sai väriliidun käteensä ja piirsi sillä huoneensa seinään viivan.
Meillä myös on vahdittu ja kielletty, esim lelujen ja kirjojen rikkomisen kanssa oltu ehdottomia. Ja syödä saa vain pöydän ääressä jne. Joten siksikin pahemmilta on vältytty. Onhan noita kamalia tarinoita sukulais- ja kaveripeheisiin kasaantunut ihan tarpeeksi...
Hänen pienet tyttöt kirjoittivat Spice Girls:ssä esiintyvien nimet auton kylkeen kivellä.
Ei oikein isi tykännyt!!!
Tämä tapahtui silloin kun oli tämä maustetyttöjen huuma päällä, joskus 90 luvun loppupuolella
Lapsia neljä: pojat nyt 9, 7 ja 3-vuotiaita, tyttö 5. Tässä muutamia:
* leikkivät kotona piilosta, yksi meni eteisen vaatekomeroon piiloon hyllylle, hylly romahti, samoin kaikki sen alla olevat hyllyt ja lopulta kaapin toinen seinä petti eli koko kaappi romahti
* tekivät pyörään räpättimen itse kepistä, joka olikin niin pitkä ja paksu, että juuttui takapyörän vaihdelevyihin ja sinkautti koko vaihteiston ja ketjut rikki (oli melko uusi pyörä)
* tekivät itselleen halloween asut ja maalasivat toisilleen kauhunaamarit kasvoille permanent-tussilla
Kyllä meilläkin on lapsia vahdittu ja kielletty, eikä nämä meillä sattuneet tuhot ole mitään tahallaan rikkomisia tms. Myös normaalit käytös- ja tapasäännöt on lapsille menneet hyvin perille eikä sen suhteen mitään ongelmia ole. Vahingot on sattuneet ajattelemattomuudesta, ja jokaisesta kerrasta lapset ovat myös ottaneet opiksi. Ja sattui niitä vahinkoja minullekin lapsena vaikka kuinka :-)
Piirteli uuteen vaaleaan sohvaan kuulakärkikynällä todellakin aivan jokapuolelle pitkiä vetoja ja koukeroita. Ihme kyllä, saatiin lähes kaikki jäljet pestyä pois.
ja piirsi semmoisen metri kertaa metri taideteoksen lastenhuoneen tapettiin...
Sama tenava raaputti jollain tikulla taulutelkkarin kuvaruudun söpön raidalliseksi.
Vääntänyt 2 kertaa mun silmälasit solmuun ja saanut sangan poikki. (Molemmilla kerroilla kiipesi hakemaan ne tyyliin jostain kahvinkeittimen takaa, johon olin laittanut ne "piiloon")
Tää kolmas mukelo onkin ollut oikea täystuho... (Vai onko mulla nyt vaan vähemmän aikaa vahtia nuorimmaisen aivoituksia?)
meni uusiksi vesileikkien ansiosta.
"Me vaan käytiin suihkussa".
:/ No, vakuutus tuli kyllä vastaan...
Tää kolmas mukelo onkin ollut oikea täystuho... (Vai onko mulla nyt vaan vähemmän aikaa vahtia nuorimmaisen aivoituksia?)
Ja olen päätynyt siihen, että kyllä tää klmas vaan on oikea täystuho. Vetää vertoja jopa enolleen joka on tähän asti pitänyt suvun villeimmän lapsen titteliä :D
-22-
laittaessani pyykkejä lapsi nojasi meidän uuden pesukoneen "oveen" joka sitten lähti irti kannattimineen päivineen.
5000 euron arvoiseen designsohvaan.
Kusi ja paskasi huonekaluliikkeessä kalliille kangas-soffalle :)
tuli iso kakka vaippaan ja tietenkin tursahti yli. kun oli pelkkä paita päällä niin lattiallehan sitä tuli kans.noh levitteli sen vielä kädellä siihen lattialle nätisti. ei heti huomattu :D