Minua ei kyllä Turkkiin saisi millään ilveellä....
Kyproksella riitti se Turkin hallinnoiman alueen kokeminen, hirveätä ählämsählämiä aseineen ja viisumilappuineen, hirveätä tyrkyttämistä joka kojussa ja kaikki, örks!
Eihän siellä ole edes kunnon ihmisoikeuksia kun ei kuulu Euroopan Unioniin.
Kommentit (24)
Saan ihan tarpeekseni tuosta porukasta jo Suomessa. Jos joku maksaisi matkan niin sitten ehkä, muuten kiitos ei., ei koskaan!
Saan ihan tarpeekseni tuosta porukasta jo Suomessa. Jos joku maksaisi matkan niin sitten ehkä, muuten kiitos ei., ei koskaan!
Mutta eipä sulla taida olla rahaa sinne lähteäkään :D
t. Aliisa
lähtisi vaikka maksettaisiin matka.
Kävin 4 h - se riitti - Rodokselta päivän reissu kantosiipialuksella.
En ymmärrä tätä Turkki-matkustelua. EHkä matkat ovat sinne halpoja...
ja mukavaa oli kummallakin kerralla. Ählämiys ei näy mitenkään, on edullista ja ystävällistä.
Todella ok lomanviettokohde.
Mutta eipä sulla taida olla rahaa sinne lähteäkään :D t. Aliisa
halvimpia polkuhintamatkoja, mihin wt rynnii.
Kokeile sinäkin =)
Juuri istanbulista palannut
näissä onkin ihmisoikeusasiat kohdillaan =)
Mä en lähtisi Bulgariaan tai thaimaaseen, mutta rakastan Turkkia. En silti pidä Bulgarian ja Thaimaanystäviä luusereina.
t. Aliisa
Viimeiset kolme talvea (no kk ainoastaan) asuttu Thaimaassa ja Floridassa. Thaimaassa kiva talo omalla altaalla Hua Hinissa ja Floridassa Fort Lauderdalessa. Turkkiin ei todellakaan ole rahaa lähteä, niin isoa rahaa minulla ei tule olemaan, että sinne saakka lähtisin.
Mutta ei ole sulla rahaa niitäkään ostaa :D
Sua siellä hirveesti kaipaavatkaan.
Mä lähtisin vaikka heti Istanbuliin, siellä on kaikkea mielenkiintoista, mm. basaarit, joista löytyy melkein mitä vain ja edullisesti.
kuulemma rantalomapaikoissakin agressiivinen tyrkyttäminen on vähentynyt, siis siihen on puututtu ihan ylemmältä taholta asti, koska turistit eivät pidä siitä. Onko kellään kokemuksia viime aikoina?
Rahaa on, olen kuitenkin hieman paremmissa töissä eli markkinointi assistenttina kuin Turkkiin matkaavat tavikset jotka on ties mitä kaupan kassoja
Sitten tuodaan sieltä kunnon äärikebabinpolttaja kotiin ja ollaan niin rakastuneita. Maa kuitenkin kehitysmaa, jonka valtauskonto on täysin sekopäinen ja ihmiset hienosti aivopestyjä, paskaista kaikkialla. Turkki on ihan kiva paikka jos ne ihmiset saisi vaihdettua.
t. Aliisa
Viimeiset kolme talvea (no kk ainoastaan) asuttu Thaimaassa ja Floridassa. Thaimaassa kiva talo omalla altaalla Hua Hinissa ja Floridassa Fort Lauderdalessa. Turkkiin ei todellakaan ole rahaa lähteä, niin isoa rahaa minulla ei tule olemaan, että sinne saakka lähtisin.
Niin, jos vain mielikuvitusmatkat lasketaan. Tulehan on mammaseni maan pinnalle, kyllä me tiedetään, että päässäsi vaan matkailet
puhua arbaiaa ja sana ählämisählämi juontaa arabian kielen sanasta "ählanvasahlan" eli tervetuloa.
Vähän sivistystä sulle..
Pidän välimeren alueesta yleensäkin, mutta Turkissa kiehtoo idän ja lännen yhdistyminen, esimerkiksi ruuassa. Turkissa on paljon historiallista nähtävää ja kauniita luontokohteita. Sinne on helppo mennä, koska matka on lyhyt ja matkat edullisia.
Aivan kuten muillakin matkoilla, Turkkissakin voi liikkua pahimpien turistialueiden ulkopuolella.
Eräs ystäväni inhosi ajatustakin Turkkiin menosta, kunnes toinen ystävä houkutteli hänet all inclusive -matkalle ja mielikuva muuttui. Tosin he eivät olleet poistuneet ison hotellin alueelta (vesiliukumäkiä yms.) ollenkaan! Itselleni taas kävi juuri päin vastoin. Kun poistuimme turistialueilta, löysimme aivan erilaisen ihanan maan. Jostain matkaoppaat-ohjelmasta saatu mielikuva örveltävistä suomalais- ja ruotsalaisturisteista ei näkynyt siellä lainkaan. Kuva, jonka 4 tunnin reissulta Rodokselta saa, ei ehkä vastaa sitä todellisuutta...
t. Aliisa
Niin, jos vain mielikuvitusmatkat lasketaan. Tulehan on mammaseni maan pinnalle, kyllä me tiedetään, että päässäsi vaan matkailet
Kuules mamma, olen tasan tarkkaan ollut Taimaassa ja Pukettiin lennettiin jumbolla, jollaisessa ite et varmasti ole koskaan ollu!
Rahaa on, olen kuitenkin hieman paremmissa töissä eli markkinointi assistenttina kuin Turkkiin matkaavat tavikset jotka on ties mitä kaupan kassoja
heh heh..
Viimeiset kolme talvea (no kk ainoastaan) asuttu Thaimaassa ja Floridassa. Thaimaassa kiva talo omalla altaalla Hua Hinissa ja Floridassa Fort Lauderdalessa.
Iso talo omalla altaalla. Ja oli muuten tosi halpa - jenkkilässä on saanut loma-asuntoja vuokralle halvalla jo pitkään. Ruoka ja menovesihän ei maksa siellä juuri mitään, ja lentojakin saa tosi halvalla. Thaimaassa tunnetusti mikään ei maksa mitään, kun taas Turkissa alkaa olla hinnat jo eurooppalaista tasoa. Hyvä, että muitakin taloudellisia ihmisiä löytyy.
on aivan loistavat golfkentät.