Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unikoulukokemuksia/vinkkejä?

31.10.2005 |

Meillä on ajauduttu nyt siihen pisteeseen, että unikoulu on paikallaan. Tyttö 10 kk heräilee useamman kerran yössä ja huuto on melkoinen.

Tiedän, unikoulu olisi pitänyt jo pitää, mutta...meillä on korvatulehduskierre, joka ei vieläkään valitettavasti ole ohi. Kolmas antibiottikuuri on meneillään, jonka jälkeen laitetaan putket, jos ei tehoa. Tyttö on syönyt viimeiset 1,5 kk niin huonostikin, että olen antanut rintamaitoa jossain vaiheessa yötä, kun olen epäillyt nälkää. Isä nukkuu alkuyön tytön kanssa.

Olemme molemman jo lopen kyllästyneitä heräilyyn ja tarkoitus onkin ensi viikonloppuna pitää unikoulua isovanhempien luona.

Miten teillä on onnistunut? Jos ei ole onnistunut niin miksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

meillä on lähes sama ongelma 9 kk tytön kanssa. Tosin ilman korvatulehduksia. Heräilee usein ja huutaa, jollen imetä. Olen pitänyt unikoulun jo kertaalleen, mutta emme oikein onnistuneet. Pääsin kyllä imettämisestä, mutta heräilyt jatkuvat. Tyttö ei syö tuttia (ikävä kyllä!), sillä olen nimittäin aiemmat lapseni saanut öisin hiljaiseksi.

Homma meni unikoulun jälkeen siis vähän huonompaan suuntaan, eli ennen nopean imetyksen jälkeen vauva nukahti pian. Nyt saattaa huutaa tosi pitkään, jos uni pääsee häiriintymään kunnolla. Olenkin väsyneenä alkanut jälleen imettää myös öisin, joskus useammankin kerran. En jaksa näitä 2 tunnin huuto-sessioita keskellä yötä. Ja on ajateltava myös muita lapsia, jotka heräävät huutoon.

Kaipailisinkin itsekin apua ja neuvoa muilta. Tyttömme on tosi reipas eikä hänellä ole mitään allergioita tms. jotka voisivat häiritä yöunta. Vauva ei nuku paremmin vieressäkään, kokeiltu on sitäkin.

Tietääkö kukaan mitä sairaalan unikoulussa tapahtuu ja kuinka vaikea tapauksen on oltava, että sinne pääsee? Minkäikäisiä vauvoja/lapsia siellä hoidetaan?

terkuin

Amanda3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla