Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kädellä orkkuun

Vierailija
20.06.2011 |

Luin toisesta ketjusta että moni mainitsi että kun hieroo pillua kädellä niin useampi sormi parempi.

Itse tehnyt lähes aina tyttöystävälleni yhdellä joskus kahdella sormella mutta ei ole kyllä kommentoinutkaan ja laukeaa kyllä aina mutta asia rupesi kiinnostamaan.

Käytätkö siis masturboinnissa kuinka montaa sormea? Tai jos miehesi tekee niin kuinka monta sormea on paras sinulle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä kieltä ;-) Mutta jos käsiä, niin sitten yhtä tai kahta sormea, kumpikin on hyvä. Nämä on kuitenkin niiiiiin yksilöllisiä juttuja, että parempi vain kysyä ihan suoraan siltä partnerilta, mistä hän pitää.

Vierailija
2/5 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liike sellaista ylös-alas-tyylistä, ei sisään ja ulos. Ejakuloin helposti, kun mies tekee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä että hyväillään koko vaginaa kahdella tai kolmella sormella ja sitten laukeaminen yhdellä sormella.

Pääasia on se mitä tekee ei montako sormea on käytössä. Pahinvirhe on rämpyttää klitorista tauotta kuin ovikelloa.

Vierailija
4/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä sormella. Klitoriksen vartta poikittain hieroen (vasen-oikea -suunnassa siis).

Mies käyttää kieltä. Sormella harvoin saa minua tyydytettyä, tulee aina jossain vaiheessa tunne, että tekisin itse paremmin (löydän paremmin sen kohdan josta haluan kosketusta), ja pyydän vaihtamaan kieleen joka onkin ihana.

Vierailija
5/5 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä täsmähierontaa g-pisteeseen...