Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinien juttu mutta onko tuttavissasi "kaverivarasta"?

Vierailija
19.06.2011 |

Ihmistä, jolla oikeastaan ei ole paljon kavereita, joka tyrkyttää itseänsä sinun kavereillesi kaveriksi, pyytää puhelinnumeroa ja aloittaa oman yhteydenpidon?

Ei sillä että kaverini lainaamisesta kuluisivat, mutta aika säälittävä tapa saada uusia tuttuja.

Tosin ei ne varastetut kaveruussuhteet kovinkaan pitkälle etene.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asennettasi hieman ihmettelen kyllä

Vierailija
2/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muutenkaan sitä uusiin ihmisiin tutustuis? Mun mielestä upeeta, jos nuori on sosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa 5 min kahvittelun jälkeen tyrkyttää itseään tuttavilleni. Ei ärsyttäisi yhtään jos tuttavani pyytäisi tyrkyltä numeroa, mutta toisinpäin ärsyttää.

Vierailija
4/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa 5 min kahvittelun jälkeen tyrkyttää itseään tuttavilleni. Ei ärsyttäisi yhtään jos tuttavani pyytäisi tyrkyltä numeroa, mutta toisinpäin ärsyttää.

Siis näinhän kirjoitit, yhtä tuttuja kai nämä toisetkin sulle on kuin tuo toinenkin?

Millä verukkeella annat näiden toisten pyytää numeroa, mutta tän yhden et?

Vierailija
5/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min kahvittelun jälkeen. Ettei vahingossa menetä saalistaan.

Vierailija
6/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tosi outo tyyppi :O

Ja miten sä jaksat tehtailla näitä aloituksia koko ajan? Miten toi voi vaivata sua niin paljon :O

Vierailija
7/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkkyä silloin kylään kun tulee muitakin ihmisiä. Sama tyrkky tyrkyttää itseään myös miehille, ei väliä ovatko vapaita vai varattuja.

Vierailija
8/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tutuissa yksi tuollainen. Tämä ihminen pitää itse itseään niin sosiaalisena että, vaikka toimintavat ja muiden kohtelu kertoo kyllä välillä ihan muusta. Hän hakee jotakin ihmeen statusta touhuiluillaan, aikuinen ihminen, ja aina joku pinnallinenkin uusi tuttavuus on heti HÄNEN sanojensa mukaan hänen uusi ystävä. No siis ihan miten vaan, voihan sitä sanaa halutessaan käyttää miten tahtoo, mutta itse käsitän ystävyyden paljon syvällisemmällä tasoilla.

Mun oma mielipiteeni on, että aika lapsellista ja tavallaan todella väärä lähtökohta ihmissuhteille että tuttuja haalitaan haalimisen takia ja jotta niistä voidaan hyötyä jotenkin. Mä ainakin haluan tutustua johonkin siksi että se ihminen on oikeasti mielestäni kiva, mielenkiintoinen, reilu ja muuta sellaista, enkä siksi että yrittäisin olla joku mehiläiskuningatar hovissa. Jotain huomionhakua ja statuksenkipeyttä kenties?

Vierailija
9/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä? :D Eli oma tuttavasi saisi pyytää uuden tuttavuuden numeroa eikä ole tyrkky, mutta jos tämä uusi tuttavuus jos pyytää, niin se on tyrkkyä?

Ja miten tuo nyt muka edes on säälittävä tapa etsiä uusia kavereita? Minun mielestäni kylläkin täysin luonnollinen ja normaali. Ja miten se on kaverien varastamista, jos tutustuu _sinun_ kavereihisi? Etkös itsekin ole joskus aikoinaan heihin tutustunut ja tuskinpa olet heidän ensimmäinen kaverinsa ikinä, vaan heillä on ollut niitä jo ennestään...eli omalla logiikallasi myös sinä olet saastainen kaverivaras (häpeä nyt edes vähän!!111 ;D)

Taitaapa ap:lla nyt olla pahimpana pelkona se, että kaverit löytävät uusia kavereita ja hän jää itse yksin, jos uudet osoittautuvat mukavammiksi (eikä millään pahalla, mutta ap:n viestien perusteella ei liene mikään mahdoton saavutus...)

Vierailija
10/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta pois, päinvastoin.

Vierailija
11/11 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok olla kolmestaankin kavereita, mutta myönnän että välillä ärsyttää (tiedän, ihan pentu tunne mutten voisille mitään :-P) kun tämä kaverini hehkuttaa FB:n seinällä, että aivan ihana päivä vietetty aivan ihanassa seurassa, kiitos "Sanna"! Ja kommentoi muutenkin ihan jokaista tämän toisen kaverini juttua.

Itse en viitsi FB:seen edes kirjoittaa kun toisen kaverini luona käymme syömässä, laitan tekstarilla kiitoksen kivasta illasta mutten itse viitsi lähteä sille "julkiselle" linjalle, jolla kaverini tätä uutta kaverisuhdettaan hehkuttaa. En voi olla ajattelematta että onko ne mulle tarkoitettu luettavaksi vai mitä. Ei mua haittaa kaveria jakaa, mutta sellainen julkinen brassailu ja hehkutus on vähän outo juttu.