Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä facebookiin saa kirjoittaa? Kun tuntuu että sinne ei saa kirjoittaa

Vierailija
19.06.2011 |

yhtään mitään, kaikki tuntuu ärsyttävän muita. Mikä on leuhkimista, mikä hehkuttamista, mikä mitäkin. Ei saa kertoa isoista asioista, eikä pienistä.

Mistä siellä sitten saa kertoa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu menee kategoriaan ei samaa kiitos! ;)

Vierailija
2/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita mitä lystäät miettimättä, mitä muut siitä ajattelevat. Hyvä elämänfilosofia, joka tietysti pätee kaikkialla muuallakin kuin FB:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeilen täällä asialle ja tolle toiselle ketjulle samasta aiheesta ja hehkutuksista. Ei kai sillä ole väliä hehkutatko Facessa, duunissa, hiekkalaatikolla tms, kun ihmiset on vaan niin kateellisia ja katkeria omaan elämään, että muiden onni ärsyttää. Ja onhan se säälittävää, että esim lapsetin ihminen ärsyyntyy jonkun lapsen kuivaksioppimisen ilosta. Ei muakaan kiinnosta tippaakaan jotkut v***n irtoripset ym, mutta iloisemmaksi siitä tulee kun osuu silmiin kaverin päivitys " uudet räpsyt :) " kuin "työmatkalla Tukholmassa, sataa"...:D

Vierailija
4/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee mieleen joku kiva ajatus jonka voisi jakaa. No, sit sitä alkaa miettiä KENELLE tämän näytän eli keneltä piilottaisin... Enpä sitten keksi enää ketään jolle sen haluaisin kertoa.

Tässä tapauksessa siis SOITAN PUHELIMELLA parhaalle ystävälleni, joka kyllä on myös FB:ssä ihan niin kuin minäkin, ja voimme sitten päivitellä asiaani yhdessä.

Eli kun nykyään on tullut noita salailumahdollisuuksia jne., tuntuu että on tosi vaikea vetää rajaa jakamisten suhteen.

Vierailija
5/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin aihe pitää käsitellä täällä kerran viikossa?

Vierailija
6/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ihan sama jos joku suuttuu tms mun kirjoituksista. Sitten kannattaa poistaa mut kaverilistalta.

Vierailija
7/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittele siellä mitään, mitä kaikki kaverit ei saisi lukea.

Asiakkaitani tai toimeksiantajiani en ota tai pyydä Naamakavereiksi.

Ja itse tykkään lukea ja kommentoida kaikenlaisia päivityksiä. Mielummin niitä kuin jotain typeriä sovelluksia etusivulla.

Vierailija
8/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!

Mä kirjoitan mitä mua huvittaa ja jos joku siitä suuttuu, loukkaantuu tai on kateellinen niin voi voi, ei ole siinä vaiheessa mun päänsärky!!!

Vierailija
9/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron teille tällä viidenkymmenen vuoden viisaudella, että omaan profiiliinsa saa kirjoittaa ihan mitä haluaa, kunhan ei riko lakia ja pysyy muutenkin soveliaisuuden rajoissa. "Ihan oikeesti oi teiniäidit, jotka repeilette ja siis tuota kun siis mietitte näitä elämääkin suurempia juttui, niin jos vaikka siis mix ette jätä lukematta niit frendien päivityksii, jos ne niin haittaa?"

Vierailija
10/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron teille tällä viidenkymmenen vuoden viisaudella, että omaan profiiliinsa saa kirjoittaa ihan mitä haluaa, kunhan ei riko lakia ja pysyy muutenkin soveliaisuuden rajoissa. "Ihan oikeesti oi teiniäidit, jotka repeilette ja siis tuota kun siis mietitte näitä elämääkin suurempia juttui, niin jos vaikka siis mix ette jätä lukematta niit frendien päivityksii, jos ne niin haittaa?"

se menee. Mutta toisilla nyt on tapana raivostua kanssaeläjilleen mitä mielikuvituksellisimmista syistä, jos joku kehtaa lausua jotain mikä voidaan tulkita jotenkin liian positiivisesti, liian negatiivisesti, tai jos muu ärsyttämään, tai on PMS, naapurin kersat leikkii pihalla, aurinko paistaa silmään, on liian kylmä tai kuuma.

Kyse on vain joidenkin ihmisten yleisestä hankaluudesta ja tavasta ylentää itsensä muiden yläpuolelle. Narsismi ja hermostuminen lähes mistä tahansa kuuluu usein asiaan.

Vierailija
11/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kavereina sellaisia henkilöitä, joita en välttämättä edes tuntisi jos kadulla törmäisin. Itseäni ei häiritse kenenkään päivitykset, mutta välillä tosiaan epäilyttää, että ymmärtääkö kaikki mitä asioita jakaavat 500 "kaverilleen".

Nyt joku kirjoittaa, että voit rajata kavereita / olla hyväksymättä pyyntöjä tms., mutta kun en voi, koska minulle tulee siitä niin ala-astekiusaajafiilis "en oo ton kaveri, oon muka ton kaveri, mut en kerro sille mitään, mutta tolle kerron".

Tästä syystä käytän facebookissa yksityisviestejä tai sitten soitan puhelimella tai tapaan tosielämässä niitä, joiden kanssa haluan olla tekemisissä.

Vierailija
12/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette kuulkaa tiedä ilmeisesti narsisimista yhtikäs mitään. se viisikymppinen.

Vierailija
13/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan kukaan ole fb:ssa kommentoinut mihinkään, että kirjoitteluni ärsyttää... Eikä itseäni ärsytä kenenkään mikään kirjoittelu.. Vai vedättekö johtopäätökset siitä, mikä täällä av:lla ärsyttää?

Vierailija
14/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*miksi se poisti mut kaverilistalta* ym. on kyllä hyvä syy olla menemättäkin sinne. Ihan kuin aikuiset taantuisviat jollekin hiekkalaatikkotasolle

Vierailija
15/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, että kirjoittelu ärsyttää muita? Ei mulle ainakaan kukaan ole fb:ssa kommentoinut mihinkään, että kirjoitteluni ärsyttää... Eikä itseäni ärsytä kenenkään mikään kirjoittelu..

Vierailija
16/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun harvoihin päivityksiin ovat jotkut kommentoineet jotain tuon tapaista...

voi vastata, että sopii piilottaa seinältä, ja jos ei ole mielenkiintoa seurata, niin vaikka kavereistakin. Mutta turha tulla mussuttamaan.

Vierailija
17/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päivitän naamakirjaan päivittäin ihan arjen juttuja eli mitä on ollut ohjelmassa. En tosin raportoi kotitöitä tms, vaan kerron jos olen käynyt konsertissa, ulkona syömässä, on sattunut jotain tavallisesta poikkeavaa. Välillä postailen hyviä biisejä, infoa erilaisista tapahtumista jne. Pääsääntöisesti mun päivitykset on positiivisia, silloinkin kun lapset oksentaa... Koskaan ei ole kukaan valittanut. Kymmenet tykkäilee ja välillä joku kommentoi pidempäänkin. Olen muutenkin sosiaalinen. Naamakirja on helpottanut sosiaalista elämään näin työssäkäyvän pienten lasten äidin näkövinkkelistä :)

Vierailija
18/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yhdenlaiset päivitykset; yhden kaverin, joka on niin narsisti kuin olla vaan voi. Päivityksiä voi tulla useita päivässä ja ne koskevat aina sitä, kuinka hän on niiiin temperamenttinen/ihana/vaikea (ja tämä on positiivinen asia hänelle. hälle kun ei v*ttuilla) jne. jne. Kaikki ovat niin tyhmiä ja ärsyttäviä eikä häntä ymmärretä (hiukan vaikeaa onkin) ja parisuhdekin mättää (tosi ihme) vaikka hän on niiiiiin kiihkeä ja hänen miehensäkin sitä on kun on kuuma mies jostakin päin maailmaa...loputtomiin. Mikään muu ei ärsytä päivityksissä....Eikä tämä muuten alennu koskaan kommentoimaan kenenkään muun kirjoituksisa, ei edes tykkäämään tai muuta.

Vierailija
19/19 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee mieleen joku kiva ajatus jonka voisi jakaa. No, sit sitä alkaa miettiä KENELLE tämän näytän eli keneltä piilottaisin... Enpä sitten keksi enää ketään jolle sen haluaisin kertoa.

Tässä tapauksessa siis SOITAN PUHELIMELLA parhaalle ystävälleni, joka kyllä on myös FB:ssä ihan niin kuin minäkin, ja voimme sitten päivitellä asiaani yhdessä.

Eli kun nykyään on tullut noita salailumahdollisuuksia jne., tuntuu että on tosi vaikea vetää rajaa jakamisten suhteen.

kun ei hyväksy ihan joka ikistä kaveripyyntöä. Niin kaverilistani kuin kirjoittamani jutukin ovat sellaisia, että voin huoletta antaa niiden näkyä kaikille. En jaksaisi ruveta säätämään joka statuksen kohdalla, sillä lailla tekee vain oman elämänsä hankalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä