Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tietää psykomamman henkilöllisyyden, ota yhteys poliisin

Vierailija
18.06.2011 |

Se on seonnut lopullisesti, haluaa tappaa lapsia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeks vakava aihe, on kuulijan otettava e tosissaan, mistään ei voi tietää pilailetko vai etkö. Eli ole hyvä ja lopeta törkeät puheesi. Ja hae apua itsellesi.

Vierailija
2/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten pilaile, ihan tosissani olen. En vaan kerro milloin ja miten teen paljon pahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pahaa karmaa" niin kuin joskus? Se oli kyllä HIRMU pelottavaa.

Vierailija
4/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kirjoitus on psykomamman ja mikä jonkun toisen trollin.

Epäilen että tuhat toisilleen tuntematonta 15-vuotiasta poikaa kirjoittelee huvikseen noita absurdeja otsikoita joihin te uskollisesti vastaatte että nyt se psykomamma pitää laittaa telkien taakse. Mua hävettää ylipäänsä aikuisten puolesta.

Vierailija
5/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan edes tajunnut että mistä te kuvittelette tietävänne mikä kirjoitus on psykomamman ja mikä jonkun toisen trollin.

Ihan siitä. Ja se on kyllä ihan oikea ihminen, just katoin sen huutistunnusta ja luin sen vanhoja keskusteluja huutiksen keskustelupalstalla.

Vierailija
6/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistakaan, ehkä olin psykoosissa silloin.

Vierailija
7/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella löytyy. Ei ole ihan tuoreita juttuja.

Vierailija
8/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä on psykoosissa kirjoiteltu. Nyt poistun hetkeksi huutikseen..

Vierailija
9/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä ajalta kun mulla oli vielä moraali. Nykyään myyn itse kalliilla kaiken mitä olen ilmaiseksikin saanut.

Mutta tuossakin ketjussa onnistuin kuitenkin pilaamaan halpahallibodyja kaupanneen bisnekset.

Vierailija
10/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuta kenenkään kanssa asumaan, koska sossun tuet menee. Tosin nyt en tartte sossua.

Vierailija
11/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeks vakava aihe, on kuulijan otettava e tosissaan, mistään ei voi tietää pilailetko vai etkö. Eli ole hyvä ja lopeta törkeät puheesi. Ja hae apua itsellesi.

Tämä on varmaan se sama, joka on täysin puutunut ironiaan. On kuulemma puuduttavan usein käytetty retorinen keino. On se rankkaa.

Vierailija
12/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan se sama, joka on täysin puutunut ironiaan. On kuulemma puuduttavan usein käytetty retorinen keino. On se rankkaa.

Tais olla rankka kokemus.

Vierailija
13/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä googlailin ja pm:n henkilötiedot selville. Miten nyt kannattais toimia?

Vierailija
14/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kytät kumminkaan tänne ehdi. Eikä lastensuojeluakaan tarvita, paitsi suojelemaan muiden lapsia...

Vierailija
15/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla rankka kokemus.

Otin sen niin helevetin tosissaan. Ironista, eikö?

Vierailija
16/16 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin et noin moni täällä muka olis keksinyt hänen henkilöllisyyden?!.Mistä te toisten huutistunnukset tiedätte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi