Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kade ja mua vituttaa. Naapurit reissaa kesälomalla

Vierailija
17.06.2011 |

ulkomaille ja kotimaassa. Meidän perhe se vaan nyhjöttää kotona koko loman. Ja rahasta se ei edes ole kiinni vaan siitä että miestä ei moinen kiinnosta. Joo, voisinhan mä toki lähteä ilman miestäkin, mutta ei se kovin hauskaa olis kolmen suht pienen lapsen kanssa. Mies on vaan niin kiinni tietokoneessaan, ettei se voi edes harkita mihinkään lähtemistä. Jo parin tunnin kyläreissu on sille tuskaa ja niistäkin se yrittää luistaa jos mahdollista. Aina on kiire takas kotiin, mäkätetään ja maristaan jos ei mennä sen aikataulun mukaan.

Mua vituttaa olla täällä kotona koko kesä! Ja mua vituttaa tuo mies, tekis mieli motata sitä turpaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai menkää pariterapiaan.

tai menette kohteeseen, johon voi ottaa sen koneen mukaan. Sitten teet retkiä aina vuorollaan yhden lapsen kanssa siellä kohteessa. Ukko valvoo kahta muuta lasta.

Vierailija
2/3 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse käyn vielä erikseen. Asenteestahan tuo enempi on kyse, raha tiukalla meillä mutta tuommoinen matka antaa yhteisiä muistoja ja niillä jaksaa taas arkea.

Yhteiselossa on aika kiva juttu se, että molemmat tykkää samantyylisistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kiukuttelu. Mene heti nettiin ja varaa itsellesi 3-5 päivän matka, esim. kylpylä tai kaupunkiloma. Lennot +hotelli vaikka ebookkerssilta tai joltain vertaa.fi sivuilta tms. Helppoa, halpaa ja nopeaa. Ilmoitat miehellesi että vuorottelette tänä kesänä vähän. Mieskin saa sitten istua muutamaan päivän vaikka terassilla tai mennä tallinnaan jos jaksaa.

Lyhyt irtiotto tekee äidille välillä todella hyvää. Kokemusta on. Ja sitten kotiin paluukin rakkaiden luokse tuntuu taas hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän