Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ovet konserttipaikalle aukeaa klo 17, konsertin aloitusaika klo 20.30,

Vierailija
17.06.2011 |

monelta menisit paikalle, kun on paikkaliput, ettei tarvi rynniä ensimmäisten joukossa?

Kahta tuntia ennen? Kolmea tuntia ennen? Vai juuri ennen h-hetkeä?

T: Ummikko, joka ei koskaan ole ollut isossa stadionkonsertissa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava muistaakseni klo 19.

Vierailija
2/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä konserttia on sit aikaistettu puoli tuntia, BJ aloittaa n. klo 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen konsertti on kyseessä? Sama juttu minulla. Konsertti alkaa klo 18, mutta kyseessä on Paul McCartney, joten uskon että hän aloittaa klo 20-21, monelta menen? Olen kovan luokan fani, ja vasta 12.v! Tämä on eka konserttini, en tiedä mitä tehdä!

Vierailija
4/7 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma mutta jos ajatellaan, että paikalla on tuhansia ihmisiä, niin kaikki nyt vaan tapahtuu hieman hitaammin.

Itse haluan myös katsastaa fanituotemyynnin joskos siellä olisi jotain kivaa ostettavaa; yleensä hankin kiertuepaidan.

Me menemme 5-6 aikaan paikalle.

Oletan, että puhut tämän illan konsertista; mukavaa iltaa meille :)

Onko kyseessä kenties Bon Jovi?

Vierailija
5/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma mutta jos ajatellaan, että paikalla on tuhansia ihmisiä, niin kaikki nyt vaan tapahtuu hieman hitaammin.

Itse haluan myös katsastaa fanituotemyynnin joskos siellä olisi jotain kivaa ostettavaa; yleensä hankin kiertuepaidan.

Me menemme 5-6 aikaan paikalle.

Oletan, että puhut tämän illan konsertista; mukavaa iltaa meille :)

Vierailija
6/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vähänkään epäilys kulkuneuvojen kulkemisesta, saati sitten parkkipaikan löytämisestä, täytyy varata todella hyvin aikaa. Myös paikalla, stadionin lähellä, kävelemiseen menee isojen väkijoukkojen takia aikaa, samoin turvatarkastuksiin jne.

Itse tykkään mennä ajoissa, fiilistelyn takia. Sen kerran kun menee, on kiva fiilistellä väkijoukossa, se odotus kuuluu asiaan. Ehtii ehkä ottaa yhden siiderin tai lonkeron ja jonottaa vessaan.

Eli noilla sinun antamillasi ajoilla menisin paikalle ehkä n. klo 18.-18.30 maissa.

Vierailija
7/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kaukanko kestää 44 000 ihmisen turvatarkastus ja paikoilleen saaminen. Ei kannata ihan H-hetkeen jättää jos haluaa olla varma, että näkee alusta asti