Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä tilaa aina ravintolassa puolestani

Vierailija
16.06.2011 |

Juttumme on aika tuore ja olemme käyneet paljon treffeillä eri ravintoloissa, joissa hän aina valitsee ruuan minun puolestani ja myös maksaa. Tuntuu aika oudolta, mutta toisaalta jos hän maksaa, niin... Olen itsekin tarjoutunut maksajaksi, mutta se ei kuulemma käy.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sano että haluankin tätä?

tilaako molemmille samaa?

Vierailija
2/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oikestaan vähän seksikästä jos mies tilaa, mutta kyllä sen sitten pitää tuntea mun makunikin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi, ainakaan pidemmän päälle. Bongaisin varmasti itse listalta jotain omaa herkkuani ja sit harmittais, jos mies tilaisikin jotain ihan muuta.

Vierailija
4/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.. Itse olen kyllä niin nirso, ettei mulle tilattaisi valmiiksi! Osaisin myös sanoa sen, että tilaan itse ruokani ja tarvittaessa myös maksan.

Vierailija
5/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija tulee, mies tilaa ruoat jämäkästi ja sinä jäät sanattomana tuijottamaan.. ja syöt pidit tai et

Vierailija
6/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies päättää kaiken muunkin sun puolesta..?

Vierailija
7/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitäisi tuollaisesta ollenkaan. Mies saa herrasmiehenä maksaa jos haluaa, mutta itse valitsen kyllä ruokani.

Minkälaista ruokaa mies muuten sinulle valitsee? Vähäkalorista? Keittoa? Pelkkää salaattia? Jos se haluaa vähän vihjailla, ettet aiemmin ole tehnyt ruuan suhteen kovin järkeviä valintoja.

Vierailija
8/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkaa etta tilaat jotain kamalan kallista.

Vierailija
9/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos mies tilaisi ruokaa mitä en pysty syömään niin en todellakaan söisi. Olen nirso, tiedän sen, ja haluan tilata ruokani itse. Miehen mieliksi en ala syömään jotain paskaa kuten sieniä tms. mitä en suustani alas saa.

Vierailija
10/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä juttu taisi olla tässä ;) Ei aina tilaa samaa kuin itse tai vähäkalorisia annoksia, vain jotain, mitä on aiemmin todennut hyväksi kyseisessä ravintolassa. Valinnat ovat olleet ihan ok, joten en ole sen kummemmin vastustellut, olen aika kaikkiruokainen :)

ap

Vierailija
11/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos mies tilaisi ruokaa mitä en pysty syömään niin en todellakaan söisi. Olen nirso, tiedän sen, ja haluan tilata ruokani itse. Miehen mieliksi en ala syömään jotain paskaa kuten sieniä tms. mitä en suustani alas saa.

Mä tykkään sienistä. :(

Vierailija
12/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä päätän mitä syön. Mua ei haittaa vaikka mies tarjoilijalle toiveeni kertookin.

Vierailija
13/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tommonen ois jo vähän pelottavaa!

Vierailija
14/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo päteä ja päälle päsmäröidä. Seuraapas vähän, niin voit huomata muitakin pikku merkkejä; menettekö just siihen ravintolaan jota hän ehdottaa, ajatteko autolla juuri hänen valitsemaansa reittiä jne.

Pötki pakoon vielä kun voit, koska olet vielä järissäsi kun tajuat tuollaisen olevan outoa. Narsisti osaa kiemurrella elämääsi huomaamattasi ja lopulta se oletkin sinä joka muka on se hullu jne.

nimim. Kokemusta on

Vierailija
15/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla maailmassa isäntä tilaa aina kaikkien ruuat ja Suomessakin FD-paikoissa. Itse nautin siitä, että joku tilaa puolestani ja saan uusia elämyksiä.

Vierailija
16/16 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ollaan niin vakiintunut pari, että nainen saa päättää itse mitä syö.

Mikä on fd-paikka..?

muualla maailmassa isäntä tilaa aina kaikkien ruuat ja Suomessakin FD-paikoissa. Itse nautin siitä, että joku tilaa puolestani ja saan uusia elämyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi