Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaispoika kylässä (teini) ja menee hermot siihen!

Vierailija
16.06.2011 |

Tullut siis meille tänne kesätöihin ja saa siitä palkkaa. Mutta.. sotkee, ei siivoa jälkiään, tyhjentää jääkaapin.. argh!

Nyt minulla on täällä 1 passattava lisää. Ei riitä, että mies ja lapset sotkee, vaan vielä yksi lisää. Kun sanon sotkuista, saan osakseni vaan valitusta siitä, että valitan jne., myös mieheltäni siis.

Käyn itse myös töissä ja en todellakaan jaksaisi täällä siivota isojen ihmisten jäkiä, jotka osaa vallan hyvin itsekin siivota. Minusta olisi aika reilua jakaa kotityöt tasan, mutta ei.

Valittaminen auta, siivoamatta jättäminen ei auta. Mitähän sitä kekkais sit?

Vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään valittaminen auta, ei myöskään siivoamatta jättäminen, koska ei sen mielestä ole mitään sotkua. Mutta selkeä käsky tehoaa teiniinkin: "Vie astiasi tiskikoneeseen, ole hyvä." "Sun vuoro imuroida eteinen, tee se nyt heti niin päästään sit syömään."

Vierailija
2/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa, koska jääkaappi tyhjenee heti ja samalla lompakkoni. Olen siis passittanut siihen hommaan miehen, maksakoot se ruuat. Mutta ärsyttää, kun jääkaapissa ei ole sitä, mitä siellä olettaisi olevan.

Teini siis vetänyt vissiin pussillisen voileipiä, kun margariini oli loppunut?! Eilen vielä sitä oli vaikka kuinka paljon. En vaan voi ymmärtää. Jäi siis voileivät minulla nyt tekemättä.

Tuoremehut menee HETI parempiin suihin ja niitä juodaan litratolkulla, samoin jogurtit. Juustokin oli syöty jo melkien kokonaan! Ikinä ei lopu noin nopeasti.

Olenkin sanonut asioista ja huomauttanut, miten pitäisi toimia. Mutta huonona esimerkkinä nyt toimii mieheni, joka jättää siivoamatta/ei laita astioita koneeseen/pese pyykkiä jne. Teini tekee perässä. Ei minun sanomisillani ei ole mitään painoarvoa. Kun kuuroille korville huutelisi.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi