Tumman tyven blondaus,Apua tarvittais.
Hei.
Olen saanut platinanvaaleaksi hiukset itse,ajan ja kärsivällisyyden kanssa,oma värini tummanruskea.Nyt ongelmana on parin sentin tyvikasvu joka pitäisi saada myös platinanvaaleaksi.Yritin vaalentaa Poly Blonden L+, jäi ihan keltaiseksi,jonka jälkeen laitoin L++ ,joka ei sitten vaikuttanut enää mitenkään,plus että olen vissiin niin isopää että yksi purkki ei riittänyt kuin häthätää päälliosaan päästä,siis tyveen..Mikä siis avuksi..Laittaako väri päälle,peittääkö keltaisen tyven..esim Liven Absolute Platinum?vai odottaako ja yrittää taas valkaista...ei kai..tippuu päästä hiukset =D hopeashampoo ei taida kuitenkaan auttaa ihan näin keltaisessa tapauksessa..Auttakaa viisaammat.Kiitos etukäteen =)
Kommentit (3)
myyvät kampaamovärejä annospakkauksissa ulos. Osta sieltä sekoitus, jossa on vahva hapete ja sellainen "Milla Magia/Pirkko Liinamaa"-lila väri, jossa seassa vähän platinaa/hopeaa. Sillä pitäisi riittää kertakäsittely.
Lämpö myös tehostaa vaalennuksen tehoa. JA muista, että väriä voi pitää kauemminkin, jopa tunnin sessioita muistan itse istuneeni kampaajalla lämpölaitteessa, kun vielä blondasin.
eli tava kestoväri ei peitä/tartu tyveen?
hiton vaikea hoitaa kotona, yksin, mutta ihan kunnon aineelle nuo tyvet pitää laittaa.
Eli levität aineen vain tyveen, annat vaikuttaa, ja 5 min ennen vaikutusaineen päättymistä levität aineen koko hiuksen pituuteen.
Jos jatkuvasti vaalennat koko pituutta, niin hiukset menee huonoon kuntoon.