Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö itkemään miehesi nähden?

Vierailija
15.06.2011 |

Mitä mieltä olet parisuhteesta, jossa tunteita ei näytetä toisille ja itkut itketään yksikseen. Minusta tuo on outoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itken myös yksikseni silloin kun tiedän, että itkuni syy ei todellisuudessa on mitään häneen liittyvää vaan omaa itsetunnon puutetta tms. En halua antaa hänelle syytä soimata itseään ja puolestaan ajatella kuinka epäkelpo puoliso on kun saa mut itkemään --- sillon kun siis syy ei pohjimmiltaan ole häneen liittyvä. Eri asia sitten se, kun oikeasti on jotain mitä hän on tehnyt tai sanonut miksi itken.

Vierailija
2/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana itkeä mieheni sylissä. Se on maailman turvallisin paikka päästää paha olo pois! Joskus tosin jos olemme riidelleet vetäydyn yksin itkemään ja miettimään asioita. Ja joskus kyllä hävettää jos itkee surulliselle elokuvalle/tv-ohjelmalle/kirjalle. Silloin en kehtaa itkeä mieheni nähden jostain syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kuusi vuotta ja olisiko mies nähnyt minun itkevän tuona aikana kaksi kertaa. En tiedä, onko se paljon vai vähän?

Vierailija
4/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vähän.

Vierailija
5/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hirvee itkupilli. Mies on jo ihan tottunu, niin ku kaikki muutki mun ympärillä olevat. Itken surusta, ilosta, liikutuksesta ja melkeen mistä tahansa.

Vierailija
6/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi itkeä, niin mitä se kertoo tunteiden jakamisesta, turvallisuudesta ja luottamuksesta suhteessa. - Ja en kyllä ihan ymmärrä tuota kolmosenkaan vastausta. Ei siksi, etten joskus itsekin itkisi ja kokisi ihan tarvettakin itkeä yksikseni, mutta miten niin miehesi muka ottaa jokaisen itkun itseensä ja hartioilleen? Etkö muka voi itkeä miehesi kanssa sellaisia pettymyksiä ja suruja, jotka eivät liity häneen? Etkö voi SANOA miehellesi, että surusi ei liity häneen (ja eikö se joissain suruissa ole ihan ilmiselvääkin)? Eikö miehesi voi olla läsnä, tukea ja lohduttaa, jos suret jotain täysin häneen liittymätöntä? Itse asiassa, eikö kumppani juuri silloin voi kaikista parhaiten olla tukena, jos ei itse joudu kantamaan syyllisyyttä toisen surusta?

Vierailija
7/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielummin itken yksin. On ehkä enemmänkin kiinni luonteestani kuin siitä etten haluaisi, tai pystyisi itkemään hänen nähden. toisaalta myös mun mies ei oo paras katselemaan toisen itkua. Alkaa hädissään heittää jotain läppää mikä alkaa naurattaa ja sit ei saa itkettyä kunnolla :D

Vierailija
8/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yleensä vessaan itkemään. En halua näyttää heikkouttani hänelle. Tämä siis hänestä johtuvista itkuista.

Vierailija
9/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan halua ehdoin tahdoin usein itkeä miehen läsnäollessa, koska onhan se raskasta jatkuvasti lohdutella toista jostakin.

Vierailija
10/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pettänyt minut niin moneen kertaan (ei siis seksuaalisesti tietääkseni), että olen kovettunut.

Vierailija
11/11 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua. Mies selvästi inhoaa itkuani ja suhtautuu siihen hyvin kylmästi. Itse itken helposti, riidellessä menen vessaan tai ulos itkemään, en kestä sitä halveksivaa katsetta heikolla hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä