Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä eroon 9-vuotiaan ontelosyylistä?

Vierailija
15.06.2011 |

Yleensä niitä on pikkulapsilla, mutta meillä on ollut jo liki vuoden, eikä tunnu häviävän. Niitä on paljon mahassa, käsivarsissa, jonkun verran jaloissa ja kaulassa. Ollaan syöty useampi ontelosyyläkapseli, mutta hetkeksi heltiää, mutta sitten taas tulee lisää.

Ei käydä uimahallissa tms. jossa leviäisi. Oma sauna ja kylpyhuone pesty. Alle kouluikäisellä lapsellamme ei niitä ole, tällä yhdellä vaan. Terv,hoitajakaan ei keksinyt mitään keinoa. Minkäikäisellä ne viimeistään häviää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osterivinokaskuuri paketin ohjeen mukaan on tehonnut joillekin. Meille ei, meni kahdessa vuodessa itsestään pois.

Vierailija
2/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä lapsiin, että mieheen. tosin tyttyö jotutui syömään niitä 4 pakettia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sulla on vaihtoehtoja.

A) puhkaiset ne puristamalla kuin finnit. (jos eivät ole niin herkissä paikoissa, aiheuttaa nimittäin pientä kipua)

B) puhkaiset ne steriilillä neulalla, jonka saat apteekista. Ei pitäisi tuntua missään mut näyttää tietty lapsesta hurjalta, kun neulan kanssa heilut

C) puhkot niitä puhdistusaineella puhdistetulla nuppineulalla. (tulehdus riski)

pyykäise puhkaistu molluska puhdistusaineella puhkaisun jälkeen.

puhkaisemalla ne lähtevät nopeasti, eivätkä enää leviä.

Ainoa riski on tulehdusriski mutta harvoin ne pahasti tulehtuu. itse yhdeltä lapselta sekä puristelin, että nuppineulalla puhkoin, eikä tulehtuneet. Toinen lapsi ei antanut tehdä niille mitään vaan raapi ne itse puhki, eivät silti tulehtuneet.

Vierailija
4/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

vaikka tässä sanotaan, että jos syyliä paljon niin ei kannata puhkaista niin minusta kannattaa. puhkaisee vaan vaikka osissa vaikka viikon välein.

niin olen itse tehnyt.

Vierailija
5/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valelin lapsen molluskoja 2 kertaa päivässä teepuuöljyllä. 2 viikkoa tämän "kuurin" aloituksesta kaikki syylät olivat kadonneet eikä uusia tullut. Voi tietty olla sattumaakin, mutta jos kaikki muut keinot on kokeiltu niin tuskin tästä haittaa on.

Vierailija
6/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoavat yleensä viimeistään kahdessa vuodessa.

Vierailija
7/7 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laimentamattomana aika vahvaa, voi aiheuttaa ihoärsytystä ja on aiheuttanut vakaviakin allergisia reaktioita. Kuten tietysti voi aiheuttaa mikä tahansa luonnontuote joillekin yksilöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän